تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶
کد مطلب : 25994

وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی شد

۰
plusresetminus
طی حکمی از سوی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، وهب متقی نیا رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی با حفظ سمت به عنوان سرپرست این بانک منصوب شد.
وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی شد
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک کشاورزی، پیرو انتصاب فرشید فرخ نژاد به عنوان مدیرعامل بانک ملت، خاندوزی ضمن قدردانی از زحمات ایشان در دوره تصدی مدیرعاملی بانک کشاورزی،  متقی نیا را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این بانک منصوب کرد.
در حکم وزیر اقتصاد با اشاره به سوابق و تجربیات متقی نیا، چنین آمده است: انتظار می رود تمام مساعی خود را با همفکری و همدلی مجموعه همکاران آن بانک به منظور انجام وظایف قانونی محوله به کارگیرید. همکاری و همدلی و همراهی در این مسئولیت دسته جمعی، پیش شرط موفقیت است، امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.
بر اساس این گزارش، متقی نیا از کارمندان رسمی و با سابقه 20 سال خدمت در بانک کشاورزی است که خدمت خود را به عنوان کارشناس اعتباری از شعبه آغاز کرده و با طی مراحل شغلی در شعبه و ستاد مرکزی از جمله معاون و رئیس اداره بانکداری شرکتی، معاون مدیرعامل در امور اعتباری و همچنین عضو هیأت مدیره، سرپرستی این بانک را عهده دار شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین