تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
کد مطلب : 25996
در پیام نوروزی غلامرضا فتحعلی مطرح شد:

آمادگی بانک سینا برای جهشی بزرگ در سال 1403

۰
plusresetminus
مدیرعامل بانک سینا طی پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.
آمادگی بانک سینا برای جهشی بزرگ در سال 1403
به گزارش صدای بانک از روابط‌عمومی بانک سینا، متن پیام غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا به شرح زیر است:
«زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی، چراغ دل برافروزی
فرارسیدن سال 1403 که با ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان همزمان شده است را به مشتریان، سهامدارن و همکاران خود، تبریک می‌گویم. پیام نوروزی بهانه‌ای است برای بازگویی و مرور آنچه در سال قبل گذشت و آنچه در پیش روست؛ آنچه که پشت سر گذاشتیم را ارج می‌نهیم و برای رقم خوردن آنچه در نظر است، کمر همت می‌بندیم.
در سالی که گذشت، دستاوردهای مهم و ارزشمندی در کارنامه عملکرد بانک سینا ثبت شد که محصول همت، تلاش، همدلی و هم‌افزایی کلیه کارکنان این بانک خوش‌نام در نظام بانکی کشور است. بی‌تردید، توفیقات حاصل‌شده در سال 1402 با هدف خدمت‌رسانی به هم‌وطنان شریف و در راستای شکوفایی اقتصاد کشور و سربلندی میهن عزیزمان رقم خورده و برخاسته از ایمان و عقیده‌ای راسخ در این راه است.
بانک سینا در سالی که گذشت، سال نخست اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار را پشت سر گذاشت و توانست موفقیت‌های زیادی را در ارائه خدمات و محصولات نوآورانه و خلاقانه در نظام بانکی رقم بزند و بار دیگر بر نقش مؤثر خود در تأمین نیازهای مشتریان و حمایت از فعالان اقتصادی جامعه تأکید کند که از این حیث، به لطف پروردگار و همراهی مجدّانه یکایک کارکنان شریف و صدیق، توانسته‌ایم نزد سهامداران و مشتریان و در آوردگاه وجدان خویش، سربلند باشیم.
در سال 1402 با رویکردی تحول‌گرا برای دگردیسی از تفکر بانکداری سنتی به بانکداری دیجیتال و پلتفرمی، توانستیم بسیاری از آنچه را که برای اجرا در چشم‌اندازی سه‌ساله مد نظر داشتیم، به نحوی شایسته و مطلوب در عرض یک سال به انجام برسانیم. در این یک سال، سرزمین هوشمند سینا شکل گرفت؛ سرزمینی که برکت و کسب‌وکارهایی جدید برای بانک سینا به ارمغان آورده و می‌آورد. در سال 1402، سه پلتفرم سیبانک، سیمارت و سیپات در این سرزمین هوشمند متولد شدند و مسیر بلوغ و تکامل خود را طی می‌کنند. باشگاه مشتریان بانک سینا در سال گذشته به بهره‌برداری رسید که در تهییج و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانک سینا نقش بسزایی ایفا خواهد کرد. در همین حال، بر اساس طرح راهبردی کسب‌وکار، سامانه‌های تحلیل اطلاعات و تحلیل کسب‌وکار زیادی به مرحله تولید رسیده‌اند که استفاده از هر یک از این سامانه‌ها به تحلیل و تحول مدل کسب‌وکاری بانک سینا کمک خواهند کرد. در عین حال، سرمایه‌گذاری‌های جدیدی بر روی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات برای پشتیبانی از این سامانه‌ها و همچنین موضوعات مرتبط با بانکداری دیجیتال و پلتفرمی صورت گرفته است. از سوی دیگر، با استقرار و شکل‌گیری ساختار جدید بانک و خطوط جدید بانکداری و همچنین تکمیل ساختار مناطق و... تلاش شده است خلاء‌های موجود در نظام جذب منابع و پرستاری از مشتریان بهبود یابد. سال 1403 با بهره‌گیری از این زیرساخت‌های ایجادشده، سال جهش بزرگ بانک سینا خواهد بود و با کمک و هم‌افزایی یکدیگر می‌توانیم موفقیت‌های دوچندانی را در این سال برای بانک سینا رقم بزنیم.
در سال 1402 شاهد رشد بیش از 40 درصدی منابع بانک نسبت به ابتدای سال بودیم و پوشش 165 درصدی بودجه در تحقق سود را در آمارها ثبت کردیم.
یکی دیگر از اقدامات مؤثر سال 1402 که موجب تداوم عملکرد مثبت بانک در ادامه مسیر خواهد شد، برگزاری مجمع عمومی‌فوق‌العاده بانک سینا در اسفندماه جاری بود و بر این اساس سرمایه بانک با 58 درصد رشد، از حدود 25 هزار و 384 میلیارد ریال به 40 هزار میلیارد ریال افزایش یافت که این افزایش سرمایه آثار مطلوبی را در بهبود نسبت کفایت سرمایه، بهبود نسبت خالص دارایی‌های ثابت به حقوق مالکانه، رعایت مقررات مربوط به اعطای تسهیلات، وضعیت باز ارزی، سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و... و استفاده از معافیت مالیاتی بند(ه) تبصره 2 قانون بودجه سال 1402 به همراه دارد.
در واپسین‌روزهای منتهی به بهار طبیعت که با ایام بهار قرآن و ماه مهمانی خدا مقارن شده و لطفی صدچندان یافته است، با همکاران خود هم‌پیمان خواهیم شد تا در سال آتی با تلاشی مضاعف، برای پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف بانک سینا با اراده و عزمی راسخ و استوار، گام برداریم.
اینجانب ضمن تبریک نوروز باستانی و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم عزیز به ویژه خانواده بزرگ بانک سینا، از درگاه خداوند سبحان، سلامتی، سربلندی و بهروزی برای همه مردم ایران، مسئلت دارم.
غلامرضا فتحعلی»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین