تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : 2813

 امروز قدرت اصلی، قدرت اطلاعات است

۰
plusresetminus
خُدادیگفت: در رسانه‌ها علاوه بر تولید محتوا باید با پردازش اطلاعات، مخاطب محوری را در دستور کار قرار دهیم. 
نخستین دوره آموزش جامع «خبرنگاری در بحران»
نخستین دوره آموزش جامع «خبرنگاری در بحران»
 به گزارش "صدای بانک" ،  معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد در اختتامیه نخستین دوره آموزش جامع «خبرنگاری در بحران» گفت: با وجود بحران آفرینی آمریکا و برخی متحدانش در جهان و منطقه، ایران به برکت خون شهدا و باورهای مردم به نظام و انقلاب، از گردنه سخت شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی، با سربلندی عبور خواهد کرد. 

خُدادی با اشاره به اینکه امروز قدرت اصلی، قدرت اطلاعات است، افزود: در رسانه‌ها علاوه بر تولید محتوا باید با پردازش اطلاعات، مخاطب محوری را در دستور کار قرار دهیم. 

وی مهارت افزایی را مهمترین وجه تمایز خبرنگار و رسانه برای جذب مخاطب در جامعه امروز دانست و گفت: در بحران‌ها، ابتدا نیازمند نیروی متخصص هستیم، در حوزه رسانه نیز به متخصص رسانه‌ای نیازمندیم. امروز یکی از مشکلات رسانه‌های کشور، ضعف مهارتی است و برگزاری اینگونه دوره‌های تخصصی بسیار حیاتی و موثر است و باید تداوم داشته باشد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ برگزاری مانورهای رسانه‌ای برای عملیاتی کردن آموزش‌های ارائه شده را بهترین شیوه تقویت دوره‌های آموزشی عنوان کرد و بر ساده‌سازی مفاهیم و ارائه محتوا مبتنی بر آمار برای افزایش ضریب نفوذ تاکید کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین