تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : 2878
مدیرعامل بانک کشاورزی:

به پشتیبانی از تلاش کشاورزان افتخار می کنیم

۰
plusresetminus
خدارحمی گفت: با اعتماد مردم در سال های اخیر توانسته ایم در حوزه تجهیز منابع موفق عمل کنیم و منابع در اختیار بانک کشاورزی تا دو برابرافزایش یافته است.
روح اله خدارحمی
روح اله خدارحمی
به گزارش "صدای بانک" ،  روح اله خدارحمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با فعالان اقتصادی بخش کشاورزی استان اصفهان گفت: به پشتیبانی از تلاش کشاورزان افتخار می کنیم.

 خدارحمی در این دیدار ضمن اعلام مطلب فوق به نقش و تلاش فعالان بخش کشاورزی در تامین غذا و مایحتاج عمومی جامعه اشاره کرد و افزود: جامعه ایران برای تهیه مواد غذایی به کشاورزان خود متکی است. 

وی توانمندی فعالان بخش کشاورزی را ستود و تصریح کرد: اینکه درشرایط کنونی در تولید گندم، شیر و گوشت کشور با مشکلی مواجه نیستیم نشان از توانمندی کشاورزان ماست و بانک کشاورزی نیز افتخار دارد در مسیر رونق تولید و شکوفایی بخش کشاورزی حامی تاثیرگذاری بوده است.

خدارحمی در ادامه اظهار داشت: با اعتماد مردم در سال های اخیر توانسته ایم در حوزه تجهیز منابع موفق عمل کنیم و منابع در اختیار بانک کشاورزی تا دو برابرافزایش یافته است.

مدیرعامل بانک کشاورزی منابع صندوق توسعه ملی را یک مزیت برای رونق تولید در بخش کشاورزی دانست و گفت: اعتبارات این صندوق را به خوبی در بخش کشاورزی هزینه کرده ایم و توسعه گلخانه ها، حمایت از مکانیزاسیون کشاورزی و پرورش ماهی در دریا اولویت هایی است که امسال در دستور کار داریم.

وی تلاش و همت کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی اصفهان را ستود و گفت: کشاورزان استان اصفهان  نام آور و شناخته شده اند و همیشه باعث رونق کشاورزی در کشور بوده اند.

خدارحمی در این جلسه  ضمن گفت و گو با فعالان اقتصادی بخش کشاورزی، مشکلات آنان را بررسی و به سوالات آنان پاسخ داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین