تاریخ انتشارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : 2919

ذخیره‌گیری نیاز جدی صنعت بیمه است

۰
plusresetminus
سلیمانی گفت: آینده صنعت بیمه در گرو افزایش سهم صنعت بیمه در اقتصاد کلان و نقش آفرینی در بازارهای ثانویه با نگاه های پولی-مالی کشور است.
غلامرضا سلیمانی
غلامرضا سلیمانی
به گزارش "صدای بانک" ،  رشد اندک سود شرکت‌های بیمه، ریشه در ذخیره گیری در بخش شخص ثالث دارد که در سال جاری به سه برابر افزایش یافته و این موضوع در درازمدت صنعت بیمه را با تحول جدی در ذخایر و اطمینان بخشی روبرو خواهد کرد.
 
دکتر غلامرضا سلیمانی که در جمع اعضای هیات عامل و مدیران کل بیمه مرکزی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: شرکت‌های بیمه‌ای که از محل سود خود موضوع افزایش سرمایه را دنبال می‌کنند به معنای واقعی، باعث رشد صنعت بیمه می‌شوند.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به شرایط تحریم و وضعیت اقتصادی کشور تلاش مضاعف شرکت‌های بیمه برای افزایش سرمایه خود را یک ضرورت جدی دانست و گفت: آینده صنعت بیمه در گرو افزایش سهم صنعت بیمه در اقتصاد کلان و نقش آفرینی در بازارهای ثانویه با نگاه های پولی-مالی کشور است.

وی در پایان از مدیران بیمه مرکزی خواست در چارچوب قانون و مقررات نسبت به تسهیل خدمات بیمه‌ای به خصوص در حوزه استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوین  تلاش بیشتری داشته باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین