تاریخ انتشارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷
کد مطلب : 3220

مشارکت بانک ایران زمین در طرح «تا مهر با همدلی»

۰
plusresetminus
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین گفت: بانک ایران‌زمین طی این سال‌ها همواره به دنبال انجام مسوولیت اجتماعی خود بوده و در حوادث مختلف همچون کمک‌رسانی به استان‌های سیل‌زده یا بیماری‌های خاص کوشا بوده است و همچنین در اجرای طرح مهر تا همدلی نیز حامی و پیگیر خواهد بود.
بانک ایران زمین
بانک ایران زمین
 به گزارش "صدای بانک" ،  مراسم طرح «تا مهر با همدلی» کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین، افراد برجسته در بخش‌های اقتصادی، هنری، ورزشی و افراد خیر برگزار شد.

  در این مراسم که با هدف تامین مالی لوازم‌التحریر و اقلام موردنیاز دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش این کمیته برگزار شد، از نخبگان تحت پوشش و خیران تجلیل و تقدیر شد.

سید محمدحسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در این مراسم از خیران و کلیه افرادی که در جهت تامین مایحتاج و امکانات اولیه قشر ناتوان و بی‌بضاعت کوشا هستند قدردانی کرد و گفت: بانک ایران‌زمین طی این سال‌ها همواره به دنبال انجام مسوولیت اجتماعی خود بوده و در حوادث مختلف همچون کمک‌رسانی به استان‌های سیل‌زده یا بیماری‌های خاص کوشا بوده است و همچنین در اجرای طرح مهر تا همدلی نیز حامی و پیگیر خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین