تاریخ انتشارسه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
کد مطلب : 36

بانکداری شرکتی

پروفسور وزیری
۱
plusresetminus
پروفسور وزیری،کارشناس بانک جهانی در "صدای بانک" نوشت:
پروفسور وزیری
پروفسور وزیری

بدون شک دوره پول های گران به سر آمده است و بانکداری اگر در جذب مشتری توانمند، سریع و فعال عمل نکنند، این پول هایی که با نرخ گران عرضه می شوند به بدهی های معوق دراز مدت تبدیل می شوند. بنابراین بانکداری موظف اند همراه با شرکای استراتژیک بازرگانی خود، خدمات بانکداری شرکتی خود را رقم بزنند.

با سیاست پولی دولت در راستای کاهش سود بانکداری پیش می رود اگر بانکداری نتوانند خدمات مالی و فنی و صنعتی را در اختیار مشتریان قرار دهند باید با پول گران و به جهت سود روز شمار سپرده ها مقرون به صرفه نیست. اگر هم بخواهند به صورت مداوم بدون پشتوانه کافی تسهیلات اعطا کنند دچار معظل مطالبات معوق خواهند شد.

بانکداری شرکتی پهنای وسیعی از خدمات مالی، فنی و صنعتی را به شرکت های مختلف عرضه می کنند که شامل گزینش به شرکت های مختلف عرضه می کنند که شامل گزینش های مالی، شناخت بازار، ارزیابی و ارزش یابی شرکت ها، طرح برنامه ریزی مالی، نگرش آینده 10 ساله، شبیه سازی تجاری و بین المللی را به مشتریان بازرگانی خود ارائه می دهند.

برمبنای نیاز هر شرکت و افزایش سرمایه و ظرفیت تولید وام های مشارکتی بر مبنای ارزش دارایی، تأمین مالی در بخش های صنعتی مثل ساختمان، کشاورزی، صنعت وساختمان، صادرات و واردات ارائه می دهد. ایجاد کارایی درمدیریت نقدینگی و شناخت بازار، ارزیابی و ارزش یابی شرکت ها، طرح برنامه ریزی مالی، نگرش آینده 10 ساله، شبیه سازی تجاری و بین المللی را به مشتریان بازرگانی خود ارائه می دهند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین