تاریخ انتشارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : 3734

سازمان توسعه تجارت مسئول تجارت خارجی است

۰
plusresetminus
رییس دفتر رییس جمهور گفت: سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان مسئول تجارت خارجی کشورمان، است و از این سازمان درخواست داریم تا موضوعات مرتبط با توسعه روابط با ایران و ترکیه را پیگیری کند.
سازمان توسعه تجارت مسئول تجارت خارجی است
 به گزارش "صدای بانک" ،  محمود واعظی «رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری»، در مراسم امضای یادداشت تفاهم بیست و هفتمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه که در آنکارا برگزار شد، سازمان توسعه تجارت ایران را به عنوان مسئول تجارت خارجی کشورمان، معرفی کرده و از این سازمان خواست تا موضوعات مرتبط با توسعه روابط با ایران و ترکیه را پیگیری کند.

  در این نشست که وزرای تجارت و انرژی ترکیه حضور داشتند، محمود واعظی، اظهار داشت: برای توسعه موافقتنامه تجارت ترجیحی و افزایش حجم تبادل تجاری و سرمایه‌گذاری‌های مشترک آماده هستیم و نقش دو دولت هموار کردن مسیر برای فعالیت بخش خصوصی دو کشور است.

در ادامه، رخسار پکجان« وزیر تجارت ترکیه» ضمن تأکید بر فعالیت برای توسعه همکاری‌ها با ایران خواستار هموار کردن مسیر توسعه روابط شد.

گفتنی است، در این مراسم قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران، معاون وزیر راه و ترابری، معاون امور بین الملل وزارت نفت، سفیر ایران در ترکیه، دستیار ویژه رئیس کل بانک مرکزی، مدیر عامل منطقه آزاد ماکو و تنی چند از مقامات اقتصادی کشورمان، هیات تجاری بخش خصوصی ایرانی و ترکیه‌ای، اتاق بازرگانی ایران، تجار ایرانی مقیم استانبول، ازمیر و آنکارا حضور داشتند.

منبع: شاتا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین