تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : 4026

دستیابی بیمه میهن به بالاترین سطح توانگری

۰
plusresetminus
مدیر عامل بیمه میهن گفت: این دستاورد ارزشمند مرهون زحمات همه ی ارکان شرکت و تدبیر و برنامه ریزی و هماهنگی اعضای هیئت مدیره، مدیران،کارکنان و شبکه فروش است و حفظ و ارتقای این توانگری برای صیانت از منافع تمامی ذینفعان و استفاده بهینه از منابع مالی شرکت امری لازم و ضروری است.
بیمه میهن
بیمه میهن
 به گزارش "صدای بانک" ، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اجرای ماده 6 آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه (شماره 69) و براساس صورت های مالی مصوب سال1397، توانگری مالی سال 1398 بیمه میهن را (سطح یک) تأیید و اعلام کرد.

شرکت بیمه میهن با تغییر رویکرد مدیریتی و اتخاذ تدابیر و سیاست های جدید مبنی بر افزایش سهم از بازار و اصلاح ترکیب پوتفوی و با تکیه بر اصول بیمه گری و اصلاح فرایندها و همچنین انسجام و کار گروهی؛ برنامه ریزی؛ پایش مداوم؛ پاسخگویی؛ تخصص؛ دلسوزی؛ آموزش و تمرکز بر اولویت ها توانست برای نخستین بار؛ سطح توانگری یک را رقم بزند و به جایگاه مطلوب در میان شرکت های بیمه دست یابد.

داریوش محمدی مدیر عامل بیمه میهن با اشاره به این موفقیت مهم گفت این دستاورد ارزشمند مرهون زحمات همه ی ارکان شرکت و تدبیر و برنامه ریزی و هماهنگی اعضای هیئت مدیره، مدیران،کارکنان و شبکه فروش است و حفظ و ارتقای این توانگری برای صیانت از منافع تمامی ذینفعان و استفاده بهینه از منابع مالی شرکت امری لازم و ضروری است.

گفتنی است مبنای محاسبات توانگری مالی، اطلاعات مندرج در صورت‌های مالی حسابرسی شده مصوب مجامع عمومی موسسات بیمه و مفاد آئین‌نامه 69 است و سطح توانگری یک بالاترین سطح محسوب می شود.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین