تاریخ انتشارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : 4385

تبدیل زیان هر سهم بیمه رازی به سود

۰
plusresetminus
شرکت ۲۰۰۰ میلیارد ریالی بیمه رازی که با نماد ورازی(رازی) در بازار سرمایه فعال است، در پایان تابستان امسال ۴۲۹۶ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال درآمد حق بیمه داشته که نسبت به درآمد ۳۸۲۱ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریالی مدت مشابه سال قبل، ۱۲ درصد رشد داشته است.
بیمه رازی
بیمه رازی
 به گزارش "صدای بانک" ،  با انتشار اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۹۸، مشخص شد که شرکت بیمه رازی زیان ۱۱۴ ریالی هر سهم این شرکت را در پایان شهریور پارسال به سود ۱۴۱ ریالی در پایان شهریور امسال تبدیل کرده است.

 بر اساس این اطلاعات، شرکت ۲۰۰۰ میلیارد ریالی بیمه رازی که با نماد ورازی(رازی) در بازار سرمایه فعال است، در پایان تابستان امسال ۴۲۹۶ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال درآمد حق بیمه داشته که نسبت به درآمد ۳۸۲۱ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریالی مدت مشابه سال قبل، ۱۲ درصد رشد داشته است.

بیمه رازی تا مقطع یادشده ۳۵۳۴ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال به بیمه‌گذاران خسارت پرداخت کرده که این رقم نسبت به خسارت پرداختی ۳۲۲۲ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریالی پایان شش ماهه پارسال، ۱۰ درصد بیشتر شده است.

در عین حال، شرکت بورسی بیمه رازی موفق شده است زیان عملیاتی ۲۰۵ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریالی پایان تابستان سال گذشته را به سود ۳۲۸ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریالی در پایان شهریورماه سال جاری تبدیل کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین