تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : 4461

تحول در صنعت برق البرز با پیگیری های استاندار جوان

۰
plusresetminus
اقدامات شجاعانه و تصمیم های مدبرانه استاندار جوان البرز سبب تحولی ماندگار در صنعت برق استان البرز گردیده و امروز شاهد هستیم که خاموشی ها به حداقل ممکن مگر برای پاره ای تعمیرات خطوط برق رسیده و صنایع و منازل از برق پایدار  برخوردار شده اند .
تحول در صنعت برق البرز با پیگیری های استاندار جوان
 به گزارش "صدای بانک" ،  صنعت برق استان " البرز " با پیگیری های ویژه دکتر شهبازی استاندار جوان این استان  متحول شده بگونه ای که هم اکنون برق این استان به حالت پایدار رسیده است .

  تا سال ٩٧ بدليل  نبود زير ساخت های لازم در  تامین برق مورد نیاز استان البرز  بویژه تامين برق  برای صنایع  در شهركهاي صنعتي استان از جمله شهرک صنعتی اشتهارد در تابستان گذشته بدليل كمبود توليد برق خاموشيهاي متعدد به استان و صنايع تحميل گرديد.

دکتر شهبازی پس از برگزاری جلسات متعدد و به دلیل اهمیت موضوع شخصا پیگیری حل این مشکل را در دستور کار قرار داد  كه با پيگيريهاي ويژه استاندار پست ٤٠٠ كيلوولت موقت صفادشت راه اندازي و مشكل تامين برق در استان براي مدت حداقل ٣ سال آينده مرتفع گرديد ضمن اينكه زمين ٣٥ هكتاري جهت احداث پست ٤٠٠ كيلوولت دائم در منطقه زكي آباد به وزارت نيرو واگذار شده و در دستور كار وزارت نيرو قرارگرفته و پست ٤٠٠ كيلوولت باغستان نيز در حال ساخت ميباشد.

همچنين براي تامين برق مطمئن و توليد انرژي پاك شهرك خورشيدي در منطقه اشتهارد با مشاركت بخش خصوصي در حال اجراست.

این اقدامات شجاعانه و تصمیم های مدبرانه سبب تحولی ماندگار در صنعت برق استان البرز گردیده و امروز شاهد هستیم که خاموشی ها به حداقل ممکن مگر برای پاره ای تعمیرات خطوط برق رسیده و صنایع و منازل از برق پایدار  برخوردار شده اند .

قطعا با اتمام پروژه های در دست اجرا شاهد جهشی ستودنی در تامین زیرساخت های لازم برای تامین و‌صادرات برق در استان البرز خواهیم بود.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین