تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : 4826

آغاز دومین روز پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران

۰
plusresetminus
دومین روز از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران در حالی آغاز شد که از نخستین دقایق صبح با استقبال قابل توجه علاقمندان مواجه شده است.
آغاز دومین روز پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران
 به گزارش "صدای بانک" ،  دومین روز از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران از صبح امروز چهارشنبه (29 آبان) آغاز به کار کرد.
 
دومین روز از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران در حالی آغاز شد که از نخستین دقایق صبح با استقبال قابل توجه علاقمندان مواجه شده است.
 
سمینارها و نشست های متعددی قرار است در دومین روز نمایشگاه برگزار شود. پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران از روز گذشته سه شنبه آغاز و تا فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.
 
برگزاری سمینار کیف پول از حرف تا عمل
 سمینار کیف پول از حرف تا عمل نخستین سمیناری است که قرار است در دومین روز نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شود و به موضوع کیف پول در صنعت پرداخت الکترونیک بپردازد.
 
وحید محمو.دیان، سعید احمدی پویا، مهران افسری، اصغر باباپور، سامان کلاه دوز، جعفر پشامی و مهرداد حداد اعضای این پنل را تشکیل می دهند. این پنل از ساعت 10 تا 12 در سالن بهارستان برگزار شود.
 
سمینار پرداخت یاران و چالش های کسب و کاری
 سمینار پرداخت یاران و چالش های کسب و کاری یکی دیگر از رویدادهای جانبی دومین روز نمایشگاه تراکنش ایران است و به موضوع پرداخت یاران خواهد پرداخت.
 
علیرضا بزرگمهری، شهریار خلیلی، پرهام بهین شاد، محمدرضا عباسی، هومن امینی و وحید حجتی اعضای این پنل را تشکیل می دهند. این سمینار ساعت 13 و 30 تا 15 و 30 در سالن بهارستان برگزار می شود.
 
سمینار بانک ها، پرداختی ها و اپراتورها، رقابت یا شراکت
 یکی دیگر از رویدادهای امروز سمینار بانک ها، پرداختی ها و اپراتورها، رقابت یا شراکت است که با حضور علیرضا طلوع، رسول سراییان، مظفر پوررنجبر، مهدی غیناقی، علی حکیم جوادی، باقر صمدی و مصطفی امینی برگزار می شود.
 
این رویداد ساعت 16 تا 18 در سالن بهارستان نمایشگاه گفت وگو برگزار می شود.
 
نشست کارنامه شتاب دهنده ها در بوته نقد
 نشست کارنامه شتاب دهنده ها در بوته نقد یکی دیگر از رویدادهای امروز است که با حضور داوودفرجزاده، محمدرضا قبادی، علی هزاوه، مهرداد امانی و سهیل عباسی در سالن پردیس ساعت 10 تا 11 و 15 برگزار می شود.
 
نشست استارتاپ ها در گرداب پدرخوانده ها
 این نشست نیز با حضور حامدمیرشمسی، آرین افشار، مسعود قبایی، میثم زرگرپور، سینا یزدانیان ساعت 15 و 30 تا 16 و 40 در سالن پردیس برگزار می شود.
 
پنل تامین مالی جمعی و چشم انداز آن در بازار سرمایه
 این پنل نیز قرار است با حضور محمد مرفوع، محمدرضا معتمد، رضا غلامعلی پور، مهدی فرازمند، سولماز صادق نیا و مبینا بنی اسدی ساعت 11 تا 12 و 30 در سالن پردیس برگزار شود.
 
اولویت های شرکت های بیمه برای ورود به دنیای اینشورتک
 اولویت های شرکت های بیمه برای ورود به دنیای اینشورتک عنوان رویداد دیگری است که قرار است امروز با حضور محمود کریمی، جلال سلطانی، بهروز آرمان مهر، روح الله دادخواه و سروناز درواری اعضای این پنل هستند.
 این رویداد ساعت 14 تا 15 و 30 در سالن پردیس برگزار می شود.
 علاوه بر این بیش از 9 کارگاه معرفی محصول نیز در حاشیه دومین روز از نمایشگاه تراکنش ایران و در سالن گلستان برگزار می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین