تاریخ انتشاريکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : 4901

 چتر های رنگارنگ، سقف بازارچه شهرستانی منطقه ۱۳  

۰
plusresetminus
شهردار منطقه ۱۳  گفت : با توجه به تدابیر شهردار تهران برای استفاده از رنگ در شهر و ایجاد تنوع و سرزندگی در فضای شهری ، طرح " آسمان مسقف شده با چتر ها " در ناحیه یک منطقه۱۳ کلید خورد. 
 چتر های رنگارنگ، سقف بازارچه شهرستانی منطقه ۱۳  
 به گزارش "صدای بانک" ،  در پی اجرای موفقیت آمیز طرح ساماندهی بازارچه شهرستانی و با هدف ایجاد تنوع و سرزندگی در بافت فرسوده ، طرح " آسمان مسقف شده با چتر ها "  برای اولین بار در شرق تهران اجرا شد . 

 مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه ۱۳ گفت : با توجه به تدابیر شهردار تهران برای استفاده از رنگ در شهر و ایجاد تنوع و سرزندگی در فضای شهری ، طرح " آسمان مسقف شده با چتر ها " در ناحیه یک منطقه۱۳ کلید خورد. 

وی  با بیان اینکه در این طرح ، نسبت به آویختن چتر های رنگی بر فراز آسمان بازارچه اقدام شد افزود: پوشش جدید این بازارچه علاوه بر اینکه باعث ایجاد منظره دلپذیر می شود ، رونق و حال و هوای تازه به این منطقه بخشیده و هر عابری که به این بازار قدم می گذارد با سقفی مملو از چتر های رنگی مواجه می شود که باعث جذب شهروندان و گردشگران به این محدوده می شود. 

وی با بیان اینکه "بازارچه شهرستانی از جمله مراکز پر تردد منطقه است که شهروندان زیادی از نقاط مختلف برای خرید به این بازارچه قدیمی مراجعه می کنند" افزود:  اخیر طرح ساماندهی این بازارچه آغاز شده و اقدامات مختلفی در این زمینه انجام شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین