تاریخ انتشارجمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : 6040

شکست رکورد حضور سهامداران در عرضه‌های اولیه

۰
plusresetminus
در جریان عرضه اولیه ۶۰میلیون سهم شرکت ذوب روی اصفهان، یک میلیون و ۱۹۸ هزار و ۸۳۵ نفر قادر به خرید این سهم جدید شدند که با این اوصاف رکورد بیشترین تعداد خریداران عرضه‌های اولیه در بازار سهام شکسته شد.
شکست رکورد حضور سهامداران در عرضه‌های اولیه
 به گزارش "صدای بانک" ، تعداد 60میلیون سهم شرکت ذوب روی اصفهان معادل 10 درصد سهام این شرکت در حالی به‌عنوان شانزدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با نماد معاملاتی "فروی" در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در بازار دوم فرابورس ایران عرضه و هر سهم این شرکت 1400 تومان کشف قیمت شد، که رکورد بیشترین تعداد خریداران عرضه‌های اولیه در بازار سهام نیز در این عرضه شکسته شد.
به این ترتیب یک میلیون و 198 هزار و 835 نفر قادر به خرید این سهم جدید شدند که با این اوصاف رکورد بیشترین تعداد خریداران مربوط به عرضه اولیه شرکت توزیع داروپخش در 21 مهر که  926 هزار نفر بود، شکسته شد.
این میزان سهام در محدوده قیمتی 1370تا 1400تومانی برای هر سهم و با سهمیه 100سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه شده و مدیر این عرضه نیز شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین و متعهد خرید هم گروه صنعتی و معدنی امیر به میزان 50 درصد سهام قابل عرضه بود.
این گزارش می‌افزاید: شرکت ذوب روی اصفهان در زمینه اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معادن، تولید شمش، احداث کارخانه‌های مربوط و انجام عملیات بازرگانی مرتبط با فعالیت‌های شرکت فعال است و نماد آن در گروه فلزات اساسی قرار دارد.
همچنین شرکت ذوب روی اصفهان دوازدهمین شرکتی است که از ابتدای امسال در فرابورس ایران و شانزدهمین شرکتی می‌باشد که در بازار سهام عرضه اولیه شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین