تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱
کد مطلب : 7139

عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه تعلیق شد

۰
plusresetminus
وزیر اقتصاد از تعلیق تصمیمی مبنی بر عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه خبر داد.
عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه تعلیق شد
 به گزارش "صدای بانک" ، فرهاد دژپسند گفت: با توجه به تصمیم هیات مدیره بورس در روز چهارشنبه مبنی بر عرضه اولیه، در جلسه  شورای عالی بورس، شورا به این جمع بندی رسید که با توجه به نیاز بازار و اقبال سهامداران از بازار سرمایه و عزم جدی دولت و نهادهای غیر دولتی به عرضه‌های اولیه، قرار شد این تصمیم تعلیق شود تا هیات مدیره در این باره تصمیم گیری کند.
وی افزود: آقای قالیباف اصل که از امروز سکاندار بورس هستند مجموعه پیشنهادهای مربوط به عرضه و تقاضا را ارائه کنند که امید است در اسرع وقت انجام شود تا همچنان بازار سرمایه به عنوان بازاری امن و قابل اتکا برای دارندگان نقدینگی باشد.
دژپسند گفت: اگر افراد قصد سرمایه گذاری دارند و می‌خواهند در جای امن سرمایه گذاری کنند وارد این بازار شوند البته سرمایه گذاران باید به صورت‌های مالی شرکت‌ها توجه کنند و از مشاوران این حرفه مشاوره بگیرند.
وزیر اقتصاد درباره برنامه‌های سازمان بورس اوراق بهادار در رابطه با جهش تولید نیز تصریح کرد: امروز شعار سال مبنی بر جهش تولید در شورا بحث شد و قرار شد هیات مدیره این موضوع را بررسی و برنامه جامع برای حضور تمام قد بازار سرمایه برای تامین شعار سال ارائه کند.
وی درباره شناسایی اموال دولتی و عرضه آنها نیز گفت: این اموال برای عرضه، نیاز به مصوبات دولت داشت که دولت در اولین فرصت پیشنهادهای ما را تصویب کرد و اولین گروه در ۲ الی ۳ هفته آینده عرضه می‌شود.

منبع: ایبنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین