تاریخ انتشاريکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : 7438
رئیس سازمان بورس:

تازه واردهای بورس حتما مشاوره بگیرند

۰
plusresetminus
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران گفت: افرادی که به بازار سرمایه ورود می‌کنند به ویژه تازه واردها از شرکت‌های مشاوره، سبدگردان سهام و ظرفیت صندوق‌های سرمایه گذاری در خرید و فروش استفاده کنند.
تازه واردهای بورس حتما مشاوره بگیرند
 به گزارش "صدای بانک" ، حسن قالیباف اصل  افزود: اگرچه آمدن به بازار سرمایه کار پسندیده‌ای است، اما تقاضای من از مردم این است از خرید و فروش مستقیم در بازار بورس پرهیز کنند و در این باره از افراد مجوزدار و شناسنامه دار مشاوره بگیرند البته سرمایه گذار مسئول تصمیمات خود است بنابراین سرمایه گذار باید دقت کند و با قبول مسئولیت اقدام به سرمایه گذاری کند.
وی با بیان اینکه اندازه بازار سرمایه در مقایسه با گذشته بسیار متفاوت شده است گفت: شستا حدود ۶۵ هزار میلیارد تومان همان روز اول ورود به بورس قیمت خورد و ۱۰ درصد سهام را عرضه کرد که به سرعت این سهام توسط بازار جذب شد و حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر شرکت کردند و خرید انجام دادند این آمار نشان می‌دهد ظرفیت بازار بزرگ شده و موجب شده توجه مردم به بازار سرمایه جلب شود. از آنجا که در بخش‌های دیگر مانند ارز، سکه و مسکن فرصتی وجود ندارد به سمت بازار سرمایه می‌آیند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین