تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : 7751

وضعيت پايانه هاي فروشگاهي بانک ایران زمین

۰
plusresetminus
 مدير شعب استان هاي اصفهان، قم، مركزي و چهارمحال و بختياري به اتفاق معاون اداري و مالي، در راستاي بررسي وضعيت پايانه هاي فروشگاهي و رسيدگي به مشكلات شعب، با مديران شركت تجارت الكترونيك پارسيان ديدار و گفتگو كردند. 
وضعيت پايانه هاي فروشگاهي بانک ایران زمین
 به گزارش "صدای بانک" ، محمدرضا سبزواري مدير استان ضمن عرض خير مقدم به مديران حوزه شهري و برون شهري شركت تجارت الكترونيك پارسيان استان اصفهان، به بررسي وضعيت جشنواره پايانه هاي فروشگاهي و بانكداري الكترونيك پرداخت.

 وی با اشاره به ضرورت توجه به خواسته هاي مشتريان، ارائه سرويس هاي مطلوب به آنان، در كوتاه ترين زمان ممكن را از مهمترين عوامل رضايت بخشي مشتريان موجود دانست.

  سبزواری در ادامه با بيان تشريح عملكرد سال گذشته به فرایند دريافت پايانه هاي فروشگاهي از زمان ثبت،تاييد، نصب و راه اندازي، از مديران اين شركت خواست تا با تسريع در رسيدگي به امورات محوله موجبات رضايت مشتري و سرويس دهي مطلوب را فراهم کنند.

  سپس صيادي و حاجي حيدري مديران شركت تجارت الكترونيك پارسيان به تشريح نحوه همكاري با بانك ايران زمين اشاره کرده و نظارت مستمر و بررسي آماري عملكرد را به عنوان مهمترين بخش كار حرفه اي عنوان کردند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین