تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶
کد مطلب : 836

بازده سهام بیمه رازی در فروردین ۹۸

۰
plusresetminus
شرکت بیمه رازی برای تضمین تعهدات خود توانسته است از طریق شرکت‌های TRUST INTERNATIONAL- CCR ALGERIA - GIC و FAIR POOL پوشش اتکایی مطمئنی را برای خود فراهم سازد.
بازده سهام بیمه رازی در فروردین ۹۸
وقتی قیمت هر سهم شرکت بیمه رازی در نتیجه داد و ستد سهامداران روی تابلوی فرابورس به گونه ای بوده که ارزش هر سهم از 1787 ريال در 5 فروردین به 2100 ريال در 31 فروردین می رسد، روشن است که بازده سرمایه گذاری روی این سهم 17.5 درصد بوده است.
 
 
 در واقع کسانی که در این مدت سهامدار شرکت بیمه رازی باقی مانده اند، هر سهم شان 313 ريال گرانتر شده است.
نوسان ارزش سهام شرکت بیمه رازی در فروردین 1398
هم اکنون سید مجید بختیاری، سکان هدایت شرکت بیمه رازی را بر عهده دارد.

درباره بیمه رازی
شرکت بیمه رازی بر اساس قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی مصوب ششم شهریور 1380 مجلس شورای اسلامی و مجوز شماره 5194 مورخ 1382/02/28 بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با هدف توسعه فرهنگ بیمه، ارتقاء کیفیت خدمات بیمه‌ای و گسترش فضای رقابتی در صنعت بیمه فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران، از اوایل سال 1382 با سرمایه 140،000میلیون ریال آغاز کرد که در سال1393 و پس از آخرین مرحله افزایش سرمایه این رقم به دو هزارمیلیارد ریال رسیده است. در سال92 ترکیب سهامداران تغییر یافته و در حال حاضر مجموعه‌ای از اشخاص حقیقی و حقوقی بعنوان سهامدار شرکت بیمه رازی ( سهامی عام) در حال فعالیت هستند.

از آن تاریخ تا امروز، شرکت بیمه رازیتوانسته است با استخدام بیش از 600 نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن 42 شعبه و 1040 نمایندگی عمومی، 482 نمایندگی بیمه‌های عمر و همکاری با بیش از 414 کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه داده و خود را به عنوان یک شرکت بیمه‌ای صاحب اعتبار نزد عموم مردم و نیز در قبال وزارتخانه‌ها و سازمان‌های بزرگ دولتی و نهادهای عمومی و شرکت‌ها و بنگاه‌های خصوصی معرفی کند.

همچنین شرکت بیمه رازی برای تضمین تعهدات خود توانسته است از طریق شرکت‌های TRUST INTERNATIONAL- CCR ALGERIA - GIC و FAIR POOL پوشش اتکایی مطمئنی را برای خود فراهم سازد. در طی 12 سال فعالیت این شرکت تعداد بیمه گذاران از مرز 8 میلیون نفر گذشته و حدود 500 هزار نفر اشخاص حقیقی و حقوقی تا کنون خسارت دریافت داشته‌اند.

ماموریت سازمانی
ارائه کلیه خدمات بیمه ای با تاکید بر بیمه های خرد در سطح کشور و سطح بین المللی و استفاده بهینه از منابع مالی به منظور ایجاد منافع برای ذینفعان

چشم انداز
پیشرو در ارائه خدمات و طرح های نوین بیمه ای و دستیابی به جایگاه برترین شرکت بیمه ای در سراسر کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین