تاریخ انتشاريکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : 913

تبیین راهبردهای بانک سینا در سال ۹۸

۰
plusresetminus
پیشرو گفت:بانک سینا نیز که توجه به مناطق روستایی و محروم کشور را به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود قرار داده، در سال جدید هم با تداوم این سیاست به شیوهای مطلوب‌تر در راستای ایجاد اشتغال و تامین معیشت خانوارها گام برخواهد داشت.
همایش تبیین راهبردهای بانک سینا
همایش تبیین راهبردهای بانک سینا
همایش تبیین راهبردهای بانک سینا در سال ٩٨ و مجمع عالی ارزیابی عملکرد مناطق بانک با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، هیات عامل، مدیران و روسای ادارات و شعب برگزار شد.

مدیرعامل بانک سینا در این همایش ضمن همدردی با آسیب‌دیدگان سیل اخیر که بسیاری از مناطق کشور را فراگرفت؛ همدلی، یکپارچگی و مهر و عطوفت هموطنان را در یاری رساندن به این عزیزان ستود و ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر شاهد ساماندهی و بهبود اوضاع باشیم.

 مهندس محمدرضا پیشرو، با اشاره به شعار سال ٩٨ مبنی‌ بر رونق تولید که تناسب معناداری با شعار سال‌های قبل دارد، گفت: بحث مشترک همه این سال‌ها، مسائل اقتصادی است که حکایت از اهمیت آن در جامعه و لزوم توجه بیشتر به این موضوع به‌ویژه از سوی بانک‌ها به‌عنوان نهادهای اقتصادی کشور دارد. بانک سینا نیز که توجه به مناطق روستایی و محروم کشور را به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود قرار داده، در سال جدید هم با تداوم این سیاست به شیوهای مطلوب‌تر در راستای ایجاد اشتغال و تامین معیشت خانوارها گام برخواهد داشت.

وی افزود: در سالی که گذشت با تلاش تک‌تک همکاران بانک سینا، به اهداف تعیین شده دست پیدا کردیم و توانستیم جایگاه بانک را در جامعه به‌عنوان بانکی مستحکم با ساختار مالی مناسب، کم ریسک و پیشگام تثبیت کنیم.

مدیرعامل بانک سینا با تشریح شرایط رقابتی امروز، ضرورت توجه به فعالیت‌های نوآورانه را یادآور شد و اظهار کرد: برای فعالیت در شرایط فعلی و برای بقا و پیشرفت، معرفی و ایجاد محصولات و طرح‌های نوآورانه اجتناب‌ناپذیر است و این امر باید بیش از پیش در زمره فعالیت‌های بانک سینا قرار گیرد.

در ادامه این همایش، ضمن بررسی عملکرد بخش‌های مختلف بانک سینا در سال ٩٧، مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های سال ٩٨ تبیین شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین