تاریخ انتشارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : 9432

 نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم با استاندار تهران

۰
plusresetminus
 مهندس پارسا شهردار  رباط کریم به همراه رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، ظهر امروز با دکتر محسنی بندپی استاندار محترم تهران دیدار و گفتگو کردند.
 نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم با استاندار تهران
 به گزارش "صدای بانک" ،     در این نشست مهندس پارسا به تشریح مشکلات شهر و شهرداری رباط کریم پرداخت و گزارشی از فعالیت های در دست اجرا، ارائه نمود.
 وی در خصوص اجرای پروژه های در دست اقدام شهرداری اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود منابع مالی و کاهش درآمد شهرداری رباط کریم و همچنین مطالبات پیمانکاران، اقدامات خوبی در حال انجام است و اگر مطالبات ارزش افزوده به حساب شهرداری واریز شود کارهای بزرگی میتوان انجام داد که رضایتمندی بیش از پیش شهروندان را به دنبال داشته باشد.
 شهردار رباط کریم در خصوص روشنایی شهر توضیحاتی ارائه نمود و گفت: طی جلسات و مکاتباتی که با اداره برق منطقه داشتیم متاسفانه در اغلب موارد نتیجه ای حاصل نشده است، لذا با تلاش مدیریت شهری بلوار امام خمینی(ره) و بلوار آزادگان مجهز به چراغ های تزئینی شدند تا بخشی از تاریکی این مسیرها به روشنایی تبدیل شود.
 ایشان با تاکید بر اینکه هزینه آسفالت معابر در شرایطی نیست که بشود یک خیابان را چند بار آسفالت کرد افزود: با وجود اینکه برنامه  آسفالت ریزی شهرداری به تمام سازمان های خدمات رسان اعلام می شود و هربار به صورت مکتوب درخواست می شود که چنانچه در معبر ذکر شده، حفاری، تعویض کابل و لوله و یا هر عملیات دیگری دارند تا روز مقرر نسبت به اجرای آن اقدام کنند اما همچنان شاهد این اتفاقات هستیم که پس از اجرای  آسفالت ،ادارات خدمات رسان  مانند مخابرات،آبفا،گاز  حفاری انجام میدهند که این امر سبب نارضایتی شهروندان شده و هم هزینه های شهرداری را افزایش می دهد.
 در ادامه این نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به مواردی همچون حذف کد آبادی برای مناطق منفصل شهری، روشنایی جاده ها و خیابان های شهر، لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده های کمیسیون ماده پنج، حفظ حریم و مخالفت با کاهش حریم شهر رباط کریم اشاره و به تفصیل با استاندار محترم به گفتگو نشستند.
 در پایان این دیدار، استاندار محترم تهران ضمن تشکر از اقدامات خوب مهندس پارسا شهردار رباط کریم و اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم، وحدت و همدلی را رمز موفقیت حاضرین دانست و تاکید کرد: در جلسه مشترک فرماندار محترم، امام جمعه معزز، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و شهردار محترم با اینجانب، موضوعات مطرح شده پیگیری و نسبت به رفع آنان دستورات لازم صادر خواهد شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین