تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : 4174
بهمنی در گفت و گو با " صدای بانک" : 

سیستمی شدن امور بانکی مفاسد اقتصادی را کاهش می دهد 

۰
plusresetminus
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی امضاهای طلایی در شبکه بانکی در دوره های پیشین مفسده ایجاد کرد، مبارزه با مفاسد اقتصادی به نوعی باید از بانک ها آغاز شود. 
محمود بهمنی
محمود بهمنی
محمود بهمنی در گفتگو با خبرنگار "صدای بانک"، با تاکید بر ضرورت سیستمی شدن همه امور در حوزه شبکه بانکی، گفت: هر چه دخالت انسانی در حوزه شبکه بانکی کم تر شود به همان اندازه مفاسد احتمالی نیز کاهش می یابد. 

نماینده مردم ساووجبلاغ در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه صف و نوبت های طولانی برای دریافت خدمات بانکی  مفسده زا است، تصریح کرد: باید به سمتی برویم که دیگر برای هیچ نوع کار بانکی نیازی به حضور در شعبه نباشد. 

وی با تاکید بر اینکه برخی امضاهای طلایی در شبکه بانکی در دوره های پیشین مفسده ایجاد کرد، افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی به نوعی باید از بانک ها آغاز شود. 

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه در شرایط فعلی باید از نوآوری های شبکه بانکی در دنیا در مسیر رشد هر چه بیشتر اقتصاد کمک گرفت، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای پشرفته توانسته اند با سیستمی شدن امور در حوزه اقتصادی از بروز مفاسد اقتصادی جلوگیری کنند. 

بهمنی با تاکید بر اینکه در راستای سیستمی شدن امور در حوزه شبکه بانکی شفافیت مالی اجازه بروز مفاسد احتمالی را نمی دهد، گفت: سیستم هر چه بتواند در درون خود آمار و ارقام را با شفافیت و وضوح در معرض دید همگان قرار دهد حتی تمایل به بروز مفسده نیز در برخی افراد از بین می رود. 

این نماینده مردم در مجلس دهم، بر ضرورت حمایت شبکه بانکی از نوآوری های متخصصان داخلی در حوزه بانکی تاکید کرد و افزود: باید فضا برای نوآوری های بیشتر باز شود. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: افزایش شفافیت اقتصادی اعتماد مردم به شبکه بانکی را بیشتر کرده و به این ترتیب مردم به تصمیمات اعتنا خواهند کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین