تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷
کد مطلب : 1061

سنگ تمام محجوب برای مدیرعامل هگتا

۰
plusresetminus
دبیرکل خانه کارگر گفت: برنامه‌های حمایتی شرکت‌های تابعه هگتا از جمله برنامه‌های رفاهی و توزیع مستمر سبد کالا میان کارگران نشاط مناسبی در این واحدها ایجاد کرده است.
علیرضا محجوب
علیرضا محجوب
 علیرضا محجوب که در جمع چهارهزارنفری خانواده رجاء بمناسبت روزکارگر در استادیوم شهید معتمدی حضور یافته بود تقریباً عمده سخنانش را به تکریمِ نگاه حمایتی از کارگران اختصاص داد و در این راستا از مدیرعامل و ریس هیات مدیره رجا تقدیر کرد و  دستجردی_مدیرعامل هگتا را ستایش کرد.

وی با اشاره به این‌که برنامه صیانت از اشتغال در تمامی شرکت‌های تابعه هگتا (هلدینگ گردشگری تامین‌اجتماعی) از جمله رجا تاکنون به‌خوبی اجرا شده، از تدابیر و اقدام صادقانه علی دستجردی، مدیرعامل هگتا قدردانی کرد.

دبیرکل خانه کارگر در بخشی از سخنانش گفت: برنامه‌های حمایتی شرکت‌های تابعه هگتا از جمله برنامه‌های رفاهی و توزیع مستمر سبد کالا میان کارگران نشاط مناسبی در این واحدها ایجاد کرده است.

اما نکته ای در سخنان محجوب وجود داشت که مغفول ماند ؛ آنجاییکه محجوب هشدار داد در زمین تخصصی ، بازی سیاسی را آفت میداند و در صورتیکه در واحدها و شرکتهای متعلق به کارگران و بازنشستگان این آفت شایع شود ، به وظیفه اش عمل خواهد کرد!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین