تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : 1095

رشد ۶۰ درصدی بیمه دانا در شاخص فروش

۰
plusresetminus
​​​​​​​کاردگر، توانمندی کارکنان و پتانسیل فنی حاکم بر شرکت را عامل موثری برای کسب موفقیت‌های بیشتر دانست و گفت: مسلما با افزایش رشد فروش درست و وصول به‌موقع مطالبات، در کنار اجرای موفق طرح مهر دانا، می‌توانیم به پرتفوی سودده دست یابیم که برای سهامداران و سایر ذی‌نفعان و شرکت خوشایند باشد.
رشد ۶۰ درصدی بیمه دانا در شاخص فروش
نایب‌رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، عملکرد مثبت این شرکت در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و از آغاز فصل شکوفایی و به بار نشستن تلاش‌های بیمه دانا در طول سال‌جاری خبر داد.

 ابراهیم کاردگر در سی و هفتمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی این شرکت در شهر مقدس مشهد، با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته و مقایسه آن با مدت مشابه در سال ۹۶، از رشد قابل‌ملاحظه بیمه دانا در ابتدای سال‌جاری خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه در۴۰ روز ابتدایی سال جدید شاهد رشد ۶۰ درصدی در شاخص فروش بودیم، اجرای موفق طرح مهر دانا را یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در این رخداد ذکر کرد و افزود: این در حالی است که هنوز به رغم رایزنی سازمان‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌های کشوری برای پیوستن به این طرح، بیشترین رشد کسب شده مربوط به بیمه‌گذاران خرد است.

کاردگر، توانمندی کارکنان و پتانسیل فنی حاکم بر شرکت را عامل موثری برای کسب موفقیت‌های بیشتر دانست و گفت: مسلما با افزایش رشد فروش درست و وصول به‌موقع مطالبات، در کنار اجرای موفق طرح مهر دانا، می‌توانیم به پرتفوی سودده دست یابیم که برای سهامداران و سایر ذی‌نفعان و شرکت خوشایند باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین