تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : 11783

از یک هفته تا یک سال: «پالایش یکم» در صدر بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام

۰
plusresetminus
بررسی بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام طی دوره‌های زمانی یک ساله، ۶ ماهه، ۳ ماهه، یک ماهه و یک هفتگی حکایت از آن دارد که صندوق «پالایشی یکم» در صدر دوره‌های زمانی یادشده قرار گرفته است. البته بازدهی پالایش یکم از زمان آغاز فعالیت (۹۹/۹/۹) به حدود ۱۸ درصد رسیده است.
از یک هفته تا یک سال: «پالایش یکم» در صدر بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام

به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری بازار سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری از جمله سرمایه‌گذاری‌های امن و غیرمستقیم در بازار سرمایه برشمرده می‌شوند که با توجه به انواع مختلفی که دارند می‌توانند پاسخگوی طیف مختلفی از سرمایه‌گذاران با روحیه ریسک‌پذیری پایین تا بالا باشند.
بررسی عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت می‌تواند به سرمایه‌گذاران در انتخاب صندوق برتر کمک شایانی کند تا صندوق مناسب برای سرمایه‌گذاری را با توجه به بودجه، اهداف سرمایه‌گذاری، شخصیت مالی و سطح ریسک‌پذیری خود انتخاب کنند.
در گزارش پیش‌رو، بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام در بازده‌های یک ساله، شش ماهه، سه ماهه، یک ماهه و یک هفته بررسی شده‌اند.
صندوق‌ سهامی، نوعی صندوق سرمایه‌گذاری است که عمده سبد دارایی آن را سهام شرکت‌های بورسی تشکیل می‌دهد. به بیان دیگر، صندوق‌های سهام به صندوق‌هایی اطلاق می‌شوند که حداقل ۷۰ درصد ترکیب دارایی‌های خود را در سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس یا بازار اول و دوم فرابورس سرمایه‌گذاری می‌کنند.
این مدل سرمایه‌گذاری مناسب افرادی است که دارای قدرت ریسک‌پذیری بالاتری بوده، دید بلندمدت به سرمایه‌گذاری خود داشته و درعین‌حال تخصص و یا فرصت کافی برای سرمایه‌گذاری در بورس را ندارند.
برترین‌های در سهام طی دوره یک ساله
در دوره یک ساله گذشته، صندوق «پالایشی یکم» با بازدهی ۱۰۳.۳۸ درصد در صدر صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام قرار گرفته است. صندوق‌های «مشترک پیشتاز» با بازدهی ۵۴.۴۶ درصد و «مشترک نیکوکاری ندای امید» با بازدهی ۵۳.۴۹ درصد رتبه‌های دوم و سوم این گروه را به خود اختصاص داده‌اند.
برترین‌های در سهام طی دوره ۶ ماهه
در دوره ۶ ماهه گذشته، صندوق «پالایشی یکم» با بازدهی ۴۳.۹۵ درصد و با مدیریت شرکت تامین سرمایه نوین در صدر صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام قرار گرفته است. صندوق‌های «سهام ویستا» با بازدهی ۲۸.۶۱ درصد و «آسمان آرمانی سهام» با بازدهی ۱۸.۸۶ درصد و با مدیریت شرکت سبدگردان ویستا و شرکت سبدگردان آسمان رتبه‌های دوم و سوم این گروه را به خود اختصاص داده‌اند.
برترین‌های در سهام طی دوره ۳ ماهه
در دوره ۳ ماهه گذشته، صندوق «پالایشی یکم» با بازدهی ۴۹.۵۹ درصد و با مدیریت شرکت تامین سرمایه نوین در صدر صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام قرار گرفته است. صندوق‌های «سهامی اهرمی کاریزما» با بازدهی ۳۸.۸۲ درصد و «امین تدبیرگران فردا» با بازدهی ۳۲.۹۸ درصد و با مدیریت شرکت سبدگردان کاریزما و شرکت سبدگردان تدبیر رتبه‌های دوم و سوم این گروه را به خود اختصاص داده‌اند.
برترین‌های در سهام طی دوره یک ماهه
در دوره یک ماهه گذشته، صندوق «پالایشی یکم» با بازدهی ۲۳.۰۶ درصد و با مدیریت شرکت تامین سرمایه نوین در صدر صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام قرار گرفته است. صندوق‌های «امین تدبیرگران فردا» با بازدهی ۱۸.۱۹ درصد و «سهامی اهرمی کاریزما» با بازدهی ۱۵.۰۳ درصد و با مدیریت شرکت سبدگردان تدبیر و شرکت سبدگردان کاریزما رتبه دوم و سوم این گروه را به خود اختصاص داده‌اند.
برترین‌های در سهام طی دوره یک هفته
در دوره یک هفته گذشته، صندوق «پالایشی یکم» با بازدهی ۸.۸ درصد و با مدیریت شرکت تامین سرمایه نوین در صدر صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام قرار گرفته است. صندوق‌های «سهامی اهرمی کاریزما» با بازدهی ۴.۲ درصد و با مدیریت شرکت سبدگردان کاریزما و «آوای تاراز زاگرس» بازدهی ۳.۶ درصد رتبه‌های دوم و سوم این گروه را به خود اختصاص داده‌اند.
از یک هفته تا یک سال: «پالایش یکم» در صدر بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین