تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : 11931

تقدیر وزارت امور اقتصادی و دارایی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون

۰
plusresetminus
هم‌زمان با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع مدیران ارتباطی وزارتخانه، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز از روابط عمومی بانک توسعه تعاون تقدیر نمود
تقدیر وزارت امور اقتصادی و دارایی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون
به گزارش صدای بانک، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در این برنامه که با حضور معاونان این وزارتخانه، مدیران روابط عمومی‌های بانک‌ها، بیمه‌ها، سازمان‌های تابعه، ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها و همکاران مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به مدیران و کارکنان روابط عمومی، گفت: مهم‌ترین کارکرد روابط عمومی‌ها تصویرسازی درست برای جامعه است و مدیران ارتباطی این قابلیت را دارند که در وضعیت فشار رسانه‌ای، شرایط را برای افکار عمومی به‌درستی تبیین کنند.
وی افزود: مدیران ارتباطی و روابط عمومی کمک‌کار اصلی مدیران عالی رتبه اقتصادی هستند و مدیران مذکور بدون بکار گرفتن ظرفیت‌ها و هنر همکاران ارتباطی و روابط عمومی درعرصه نبرد اقتصادی موفقیت چندانی کسب نخواهند کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: درخواست من این است که مدیران ارتباطی و روابط عمومی و همکاران‌مان در این بخش جایگاه خود را بازخوانی کنند. باید توانمندترین، باهوش‌ترین نیروهای سازمان‌ها برای روابط عمومی‌ها انتخاب شوند زیرا روابط عمومی‌ها و جایگاه‌های ارتباطی هستند که در صف اول تبیین درست سیاست‌ها و چشم‌اندازهای آن برای مردم قرار دارند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه باید شبکه‌ای از کارشناسان برای تبیین درست سیاست‌های اقتصادی ایجاد کنیم، گفت: کارشناسان زبان گویا و پل ارتباطی میان مدیران و مردم هستند که از زبان آن‌ها سیاست‌ها تبیین می‌شود.
همچنین در این مراسم و هم‌زمان با فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، ذبیح اله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز طی تقدیرنامه‌ای، از تلاش‌ها و تدابیر شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی و همکاران این اداره کل قدردانی کرد. در این پیام آمده است: «بدون تردید دست‌آوردهای ممتاز عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی حاصل تلاش‌های ارزشمند و خالصانه مدیران و کارشناسانی است که با صبر، پشتکار، متانت و تدبیر با استفاده از علم و تجربه، توان خود را به کار گرفته و در راه اعتلای ایران اسلامی همت گمارده‌اند. ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از تلاش‌ها و خدمات شایسته جنابعالی در این مسئولیت خطیر، قدردانی می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برایتان سلامتی و توفیق خدمت هر چه بیشتر به ایران اسلامی را مسئلت دارم».
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما