تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
کد مطلب : 12688

نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها

بیت کوین بالای 20 هزار دلار ایستاده است
۰
plusresetminus
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها
به گزارش صدای بانک از سایت خبری سیگنال و به نقل از آکادمی هولاکوئی، آخر هفته گذشته بیت کوین یکی از بدترین روزهای خود از نظر تغییرات قیمت را سپری کرد زیرا این دارایی تا پایین ترین سطح 18 ماهه خود در حدود 17500 دلار سقوط کرد. این امر پس از آن رخ داد که بیت کوین در عرض کمتر از ده روز، تقریباً 50 درصد از ارزش خود را از دست داد.
با این حال، گاوها در این مرحله قدم به میدان گذاشتند و اجازه کاهش بیشتر را ندادند. این حرکت تا جایی ادامه یافت که روز دوشنبه بیت کوین خود را بالای 20000 دلار یافت و حتی تا مرز 21500 دلار افزایش پیدا کرد اما در این نقطه شکست خورد و حدود 1000 دلار به عقب بازگشت. پس اظهارات رئیس فدرال رزرو در کنگره ایالات متحده و تاکید بر این که این بانک مرکزی به افزایش نرخ بهره برای مبارزه با تورم ادامه خواهد داد، بیت کوین بار دیگر شروع به کاهش کرد و به زیر 20000 دلار رسید، اما این ریزش مدت زیادی طول نکشید. در حال حاضر، این دارایی بالاتر از این خط ایستاده و ارزش بازار آن نزدیک به 400 میلیارد دلار است.
هرچند تحلیلگران با مقایسه بازار نزولی فعلی با بازار خرسی 2018 بر این باورند که کف قیمت بیت کوین می تواند خیلی پایین تر از این سطح باشد. در همین حال، آخرین تحقیقات Arcane حاکی از آن هستند که ماینرهای بیت کوین مجبور بوده اند برای مقابله با کاهش قیمت، تمام بیت کوین استخراج شده خود در ماه می (اردیبهشت و خرداد) را بفروشند.

MATIC بالاتر از همه
در 24 ساعت گذشته، بازار آلتکوین ها شرایط نسبتاً قابل قبولی را شاهد بوده است. اتریوم به مبارزه خود برای بازپس گیری قاطعانه مارک 1100 دلار ادامه می دهد. دیروز، این ارز به زیر 1100 دلار سقوط کرد، اما افزایش 2 درصدی قیمت در مقیاس روزانه، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار را درست به سمت این تراز هدایت کرده است.
BNB در یک روز حدود 5 درصد افزایش یافته و نزدیک به 225 دلار قیمت دارد. کاردانو، ریپل، پولکادات و دوج کوین نیز از دیروز پیشرفت هایی را به ثبت رسانده اند.
سولانا، دیگر رمزارز بزرگ بازار، بیش از 7 درصد افزایش یافته و اکنون با قیمتی بالاتر از 35 دلار معامله می شود. شیبا اینو پس از جهش 9 درصدی دیگر، یکی از مهمترین برنده های بازار است. در نتیجه این تغییر، SHIB اکنون در حدود 0.00001 دلار ایستاده است.
در این میان، MATIC با عملکردی به مراتب بهتر از سایرین و با افزایش 25 درصدی خود تا مرز 0.5 دلار افزایش یافته است.
دستاوردهای بیشتر را می توان در میان رمزارزهایی مثل Cosmos (15%)، Enjin Coin (15%)، Uniswap (13%)، THORChain (13%)، The Sandbox (12%)، Storj (11%) مشاهده کرد.
در نهایت، ارزش تجمعی بازار ارزهای دیجیتال حدود 30 میلیارد دلار در یک روز افزایش یافته و اکنون بیش از 900 میلیارد دلار است.
منبع: cryptopotato
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین