تاریخ انتشاردوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : 12745

بازدید شهردارکلان شهر تهران و مدیرعامل بانک شهر از خط 6 مترو پایتخت

۰
plusresetminus
مدیرعامل بانک شهر به همراه شهردار تهران از کارگاه‌های عملیات عمرانی مسیر و برخی ایستگاه‌های قطعه میانی خط ۶ مترو پایتخت بازدید کرد.
بازدید شهردارکلان شهر تهران و مدیرعامل بانک شهر از خط 6 مترو پایتخت
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم، دکتر زاکانی و دکتر سید محمد مهدی احمدی به همراه جمعی از مدیران ارشد شهری، از نزدیک در جریان آخرین اوضاع عملیات عمرانی در ۱۰ کیلومتر قطعه میانی خط ۶ و نیز ۴ ایستگاه در شرف بهره‌برداری «کارگر»، «شهدای هفتم تیر»، «میدان حضرت ولیعصر (عج)» و «بهار شیراز»، قرار گرفتند.
دکتر احمدی با اشاره به خدمات بانک شهر به شهرداری ها و حمایت ویژه از توسعه و عمران کلانشهرها،گفت: همواره آماده کمک به شهرداری ها با هدف رفع مشکلات شهری و همچنین افزایش خدمت رسانی به شهروندان بوده و خواهیم بود.
مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه بخش قابل توجهی از پروژه های شهری پایتخت و به خصوص مترو کلانشهر تهران با حمایت بانک شهر به سرانجام رسیده است، گفت: این مهم طی یک دهه اخیر و در سایه تعاملات بانک شهر با شهرداری تهران صورت گرفت و خوشبختانه هم اکنون نیز شاهد بالاترین سطح تعاملات میان دوطرف هستیم.
دکتر احمدی با اشاره به بازدید از ایستگاه‌های قطعه میانی خط ۶ مترو پایتخت، تاکید کرد: به منظور حمایت از حمل و نقل ریلی دورن شهری، به صورت گشایش ال سی؛ تامین مالی این پروژه به عهده بانک شهر است.
شهردار تهران نیز در این بازدید با تأکید بر این‌که تکمیل خط ۶ مترو از جمله اولویت‌های اساسی شهرداری تهران است، اظهار داشت: افتتاح ایستگاه‌های باقی‌مانده از خط ۶ نه تنها بهره‌وری این خط را به حد مورد انتظار در طراحی اولیه می‌رساند، بلکه به دلیل ایستگاه‌های تقاطعی، مطلوبیت استفاده از شبکه مترو را ارتقا خواهد بخشید.
زاکانی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری دوستان در بانک شهر و توان مهندسی مجموعه مپنا با تأمین مالی مورد نیاز دست‌کم ۸ ایستگاه از ایستگاه‌های میانی خط ۶ تا پایان امسال به بهره‌برداری رسیده و در خدمت شهروندان قرار گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما