تاریخ انتشارشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد مطلب : 12823

هوشمند سازی تامین اجتماعی در دستور کار قرار دارد

۰
plusresetminus
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی گفت: هوشمندسازی تامین اجتماعی راهبرد اصلی و مهم مدیران این سازمان در دوره جدید مدیریتی است و این امر در دستور کار قرار دارد.
هوشمند سازی تامین اجتماعی در دستور کار قرار دارد
به گزارش صدای بانک از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، دکتر احمد اسفندیاری در جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان در سالن جلسات این اداره کل با اعلام مطلب بالا افزود: با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و فراهم شدن بسترهای تحقق دولت الکترونیک، هوشمند سازی تامین اجتماعی یک امر ضروری است و انجام این امر در دولت سیزدهم بصورت جدی دنبال می شود.
وی گسترش خدمات، توسعه پوشش بیمه ای، فراهم شدن بیشتر دسترسی ها و فرهنگ سازی بیمه ای را چهار دستور کار مهم سازمان تامین اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: ابلاغ سیاستهای کلی تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری چراغ راه همه مدیران سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم خواهد بود و در جهت تحقق منویات معظم له تلاش خواهیم کرد.
اسفندیاری خاطرنشان کرد: علی رغم مشکلات فراوان به جای مانده از دولت قبل، مدیران کنونی تامین اجتماعی با کار جهادی شبانه روزی و روحیه انقلابی تلاش دارند تا سازمان به خوبی اداره شده و خدمت رسانی به مردم لحظه ای با تاخیر مواجه نشود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی بر بهره مندی از ظرفیت معنوی مراجع عظام و علمی دینی در همراهی همگانی با تقویت این سازمان در خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید کرد و گفت: مردم ایران اعتماد و اعتقاد بالایی به علمای اعلام و روحانیت معظم در تمام امور دارند و همواره این اعتقاد و اعتماد، قلبی و دو طرفه بوده است.
اسفندیاری افزود: تامین اجتماعی ریشه در اسلام دارد و این نشان اهمیت بالای خدمت به مردم در آیین مقدس اسلام می باشد.
بیمه فراگیر خانواده ایرانی، یک طرح ملی و بزرگ خدمت رسانی است
مدیرکل هماهنگی امور استانهای سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمه فراگیر خانواده ایرانی یک طرح ملی و بزرگ خدمت رسانی به آحاد مردم است که توسط این سازمان در حال اجرا می باشد.
 مهرزاد اکبرپور در جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان در سالن جلسات این اداره کل با اعلام مطلب بالا افزود: تعمیم و گسترش بیمه به تمام مردم یک تکلیف قانونی برای سازمان تامین اجتماعی است و اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی نیز یک قدم بزرگ توسط این سازمان برای تحقق این امر قانونی و مهم است.
وی بر استفاده از ظرفیت های بزرگ دینی در اجرای موثر این طرح ملی تاکید و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق و مبتنی بر اصول می توانیم از ظرفیت های فرهنگی مساجد و امامان محترم جماعت در گسترش فرهنگ بیمه ای بین مردم بهره مند شویم.
مدیرکل هماهنگی امور استانهای سازمان تامین اجتماعی از جلوگیری از فرار بیمه ای، لزوم حسابرسی دفاتر قانونی و همچنین استفاده از ظرفیت کارگزاری های رسمی به منظور افزایش بیمه شدگان جدید به عنوان 3 موضوع مهم در حوزه وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی نام برد که به گفته این مقام مسئول نیازمند دقت نظر و برنامه ریزی جدی هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین