تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : 12841
مدیرکل دفتر لوازم‌خانگی و اداری وزارت صمت بیان کرد:

دست‌یابی به سطوح توسعه‌یافته فناوری‌های جدید در صنعت راهبردی لوازم‌خانگی در افق ۱۴۰۴

۰
plusresetminus
مدیرکل دفتر لوازم‌خانگی و اداری وزارت صمت، در بازدید از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک بابیان این‌که صنعت لوازم‌خانگی ایران وارد نسل چهارم صنعت و طراحی پایه محصولات برمبنای نیاز روز در OBM شده است، گفت: امروز می‌توانیم این نوید را بدهیم که به‌طور یقین تا سه سال دیگر شاهد سطوح توسعه‌یافته‌ای از فناوری‌ها و فنّاوری‌های جدید در این صنعت راهبردی خواهیم بود.
دست‌یابی به سطوح توسعه‌یافته فناوری‌های جدید در صنعت راهبردی لوازم‌خانگی در افق ۱۴۰۴
به گزارش صدای بانک از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شاتا، محسن شکرالهی بابیان این‌که سخت‌کوشی مهندسان و جوانان ایرانی در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم‌خانگی ایران ستودنی است، تصریح کرد: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق به اشتغال‌زایی مستقیم برای بیش از ۱۴ هزار نفر و ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای بیش از ۱۵۰ هزار جوان و متخصص ایرانی در کشور شده است.
وی اضافه کرد: بیش از ۲۰ واحد مجهز تولیدی در مجموعه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک مشغول به فعالیت هستند و بر مبنای طرح‌های توسعه‌ای این گروه صنعتی، هشت واحد تولیدی دیگر نیز در دست راه‌اندازی و بهره‌برداری به‌منظور افزایش کمی و کیفی تولید و حفظ مقیاس اقتصادی به این مجموعه اضافه خواهد شد.
مدیرکل دفتر لوازم‌خانگی و اداری وزارت صمت ادامه داد: این مجموعه صنعتی با ظرفیت تولید دو میلیون دستگاه محصول لوازم‌خانگی در سال بر مبنای یک سرمایه‌گذاری بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومانی راه‌اندازی شده و ۱۱ هزار میلیارد تومان نیز در طرح‌های توسعه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، سرمایه‌گذاری شده است.
شکرالهی با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ میلیون یورویی انتخاب الکترونیک درزمینه طرح توسعه تولید محصولات ظرف‌شویی برای تأمین بیشتر نیاز بازار، تصریح کرد: امسال در مجموعه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک شاهد شکسته شدن رکورد تولید و تحویل محصولات بودیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین