تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : 13010

افت چهار هزار واحدی شاخص کل بورس

۰
plusresetminus
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه بیست‌ویکم تیرماه) افتی چهار هزار و ۶۵ واحدی داشت و در سطح یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحدی قرار گرفت.
افت چهار هزار واحدی شاخص کل بورس
به گزارش صدای بانک از خبرگزاری اگزیم نیوز، تمام شاخص‌های بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه سرخپوش بودند به نحوی که شاخص کل با چهار هزار و ۶۵ واحد (معادل ۰.۲۷ درصد) به یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحد رسید.
شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم افتی ۹۷۹ واحدی داشت و ۳۵۷ هزار و ۵۴۱ واحد شد.
شاخص کل هم وزن نیز با ۴هزار و ۸۴ واحد کاهش، در ارتفاع ۴۰۵ هزار و ۴۷۵ واحدی قرار گرفت.
شاخص قیمت هم وزن هم ۲ هزار و ۴۸۱ واحد اصلاح داشت و ۲۴۶ هزار و ۳۳۹ واحد شد.
شاخص آزاد شناور با ۳هزار و ۵۱۹ واحد کاهش، شاخص بازار اول با ۲ هزار و ۳۱۸ واحد افت و شاخص بازار دوم هم با ۱۰ هزار و ۱۸۲ واحد ریزش به ترتیب به یک میلیون و ۸۷۰ هزار و ۱۸۷ واحد، یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۸۵۹ واحد و ۲ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۸۵۳ واحد رسیدند.
شاخص کل فرابورس نیز افتی ۱۲۲ واحدی داشت و در سطح ۱۹ هزار و ۶۹۸ واحدی قرار گرفت.
امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۲۲۴ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۲هزار و ۸۷۳ میلیارد تومان در ۲۹۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. همچنین در فرابورس هم ۳ میلیارد و ۳۲۸ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۱۸هزار و ۲۷۳ میلیارد تومان در ۱۷۰ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.
بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان رسید.
بیشترین تاثیر منفی در افت چهار هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای فملی، میدکو، کچاد، وبملت و فولاد و بیشترین تاثیر مثبت هم مربوط به نمادهای شبریز و مبین بود.
نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم خگستر، خودرو، شستا، فولاد، شپنا، سابیک و شبندر بودند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین