تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
کد مطلب : 13038

ارز دیجیتال سولانا در مسیر اتریوم

احتمال افزایش 5000% توکن SOL
۰
plusresetminus
سولانا در کوتاه مدت می‌تواند سقوط کند، اما اگر توکن SOL در بلند مدت از رقیب اصلی خود اتریوم پیروی کند، 5000% افزایش خواهد یافت.
ارز دیجیتال سولانا در مسیر اتریوم
به گزارش صدای بانک از سایت خبری سیگنال از دیدگاه تحلیلگران، سولانا می‌تواند با تقلید از اتریوم در سال 2018 به مسیر رشد خود ادامه دهد؛ در آن زمان اتریوم با ریزش از اوج 1500 دلاری به کف 80 دلاری رسید و بعد از آن به مدت 4 سال با حدود 6000% رشد توانست خود را به سقف قیمتی 4950 دلار برساند. طبق این پیش بینی در صورتی که سولانا بخواهد بر اساس گذشته رقیب خود رفتار کند تا کف قیمتی 15 دلار افت خواهد کرد.

با پیروی از اتریوم، سولانا می‌تواند تا محدوده حمایتی (سبز) 15 دلار به ریزش خود ادامه دهد و بعد از آن قادر خواهد بود تا باکس قرمز مقاومتی در حوالی 800 دلار رشد نماید. بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند ارز دیجیتال سولانا در نهایت به مشکلات خود غلبه خواهد کرد و می‌تواند یک اکوسیستم پرجنب و جوش را ارائه دهد.



سولانا رقیب اصلی اتریوم
بر اساس داده‌ها و سایرمعیارهای کلیدی، سولانا به عنوان یک رقیب، چالش های جدی را برای اتریوم درست کرده، داده‌های تریدینگ ویو، انتقال سرمایه قوی از اتریوم به سولانا را نشان می‌دهد.

به عنوان مثال:
“با وجود ریزش بازار، حجم هفتگی سولانا در بازار NFT در یک روند صعودی ثابت بوده، در حالی که این حجم در اتریوم در ماه‌های اخیر کاهش یافته است.“

هم‌چنین در این گزارش آمده :
” سرعت بلاکچین اتریوم کاهش یافته در حالی که هزینه‌های تراکنش آن افزایش یافته است و در طرف مقابل با توجه هزینه ارزان‌تر، راه برای بازارهای NFT مبتنی بر سولانا باز می‌شود.”
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین