تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : 13139
در آستانه ۲۵ذی‌الحجه انجام شد؛

دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با دو بازنشسته فرهنگی از خانواده شهدا

۰
plusresetminus
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در آستانه ۲۵ ذی الحجه (روز خانواده و تکریم بازنشستگان) ضمن دیدار با همسر شهید آبشناسان و مادر شهیدان غیاثوند، مقام ایشان را گرامی داشت.
دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با دو بازنشسته فرهنگی از خانواده شهدا
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر محمد اسکندری همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه ۲۵ذی‌الحجه، با «معصومه بیگم میرمحمدی» مادر شهیدان علی و رضا غیاثوند و همسر جانباز دفاع مقدس دیدار و از تلاش های وی در تربیت فرزندانی صالح که به انقلاب و نظام خدمت کردند، قدردانی کرد.
وی در بخش دیگری از برنامه های دهه امامت و ولایت، با «گیتی زنده نام»، همسر شهید حسن آبشناسان دیدار و ضمن پاسداشت مقام ایثار و شهادت، به وی ادای احترام کرد.
اسکندری در سخنانی ضمن اشاره به اینکه شهدا قهرمانان واقعی کشور بودند، افزود: ایثارگری ها و جانفشانی های شهدا نباید به دست فراموشی سپرده شود و می بایست همواره در پی معرفی این اسطوره های مقاومت و ایثار به نسل های جدید باشیم.
دیدار با بازنشستگان ایثارگر و تجلیل و قدردانی از مقام پیشکسوتان بخشی از برنامه های مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در دهه امامت و ولایت و ایام منتهی به ۲۵ ذی‌الحجه و روز خانواده و تکریم بازنشستگان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین