تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷
کد مطلب : 13292

طوفان در راه ارزهای دیجیتال

تحلیل دامیننس بیت کوین
۰
plusresetminus
این روزها مارکت کریپتوکارنسی جان تازه گرفته، فقط در تیرماه بیت کوین بیش از 15% بازدهی را ثبت کرده است، اتریوم بالای 80% بازدهی را به ثبت رسانده و برخی آلت کوین ها بیش از 100% بازدهی داشته‌اند.
طوفان در راه ارزهای دیجیتال
به گزارش صدای بانک از سایت خبری سیگنال، در نزولی ترین روندها هم اصلاحات رو به بالا داریم، روندهای صعودی فعلی در بازار ارزهای دیجیتال تنها بخشی از همین اصلاحات است. با این وجود این روندها پتانسیل‌های بالای این بازار و عطش سرمایه گذاران را نشان می‌دهند.
نکته ماجرا خروج به موقع و فرار از دهان نهنگ‌هاست؛ اینکه با تحلیل چارت های موازی و خاص بتوانیم رد نهنگ ها را پیدا کنیم تا در تله‌ آن‌ها گرفتار نشویم. در ادامه با بررسی و تحلیل دامیننس بیت کوین BTC.D زیر ذره ‌بین کارشناسان سیگنال، نکات بیشتری از حرکت آینده نهنگ‌ها آشکار خواهد شد.
تحلیل دامیننس بیت کوین | 3 مرداد 1401
دامیننس بیت کوین در تایم فریم هفتگی بعد از رسیدن به محدوده مقاومتی گفته شده در تحلیل قبلی، با ریزش خود باعث سوددهی بالاتر آلت کوین ها نسبت به بیت کوین شد؛ در حال حاضر انتظار می‌رود بعد از رسیدن به محدوده حمایتی مشخص شده در تحلیل با شکل گرفتن سناریو مشخص شده، شاهد بازدهی بهتر بیت کوین نسبت به آلت کوین ها باشیم.
تاثیر این تحلیل در بازار نزولی فعلی نشان‌دهنده ریزش شدید قیمتی در آلت کوین‌هاست؛ احتمالا بیت کوین بین 20 تا 25 درصد ریزش خواهد داشت اما الت کوین ها می‌توانند بالای 50 درصد ریزش را به ثبت برسانند.
دامیننس بیت کوین چیست؟!
به زبان ساده دامیننس بیت کوین درواقع سلطه بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد و از تقسیم مارکت کپ بیت کوین نسبت به مارکت کپ بازار بدست می‌آید. در واقع جهت دامیننس به ما نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در حال انباشت بیت کوین هستند یا اینکه به سراغ سرمایه‌گذاری روی آلت کوین ها رفته‌اند.
برای دامیننس بیت‌کوین 4 حالت‌ مختلف می‌توان تعریف کرد:
بیت سیزن
1. مواقعی که قیمت بیت کوین کاهشی است اما دامیننس بیت کوین در حال افزایش می‌باشد؛ آلت‌کوین‌ها با ریزش شدیدی مواجه خواهند شد.
2. در مواقعی که قیمت بیت کوین رو به افزایش است و همزمان دامیننس بیت کوین نیز در حال افزایش می‌باشد؛ بهتر است بخش عمده‌ای از سرمایه‌گذاری خود را روی بیت کوین انجام دهیم.
آلت سیزن
3. مواقعی که قیمت بیت کوین رو به افزایش است اما دامیننس بیت کوین در حال کاهش می‌باشد؛ آلت‌کوین‌ها با افزایش قیمت شدید مواجه خواهند شد.
4. اما زمان هایی که قیمت بیت کوین حالت رنج و خنثی به خود گرفته و همزمان دامیننس بیت کوین نیز در حال کاهش می‌باشد؛ در این مواقع نهنگ‌ها در حال فروش بیت کوین‌های خود و خرید آلت‌کوین هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین