تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : 13378

رسیدگی به ۳۰۰۰ درخواست مردمی در میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در همدان

۰
plusresetminus
میز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری واحدهای استانی دستگاه‌های تابعه همزمان با سفر استانی دولت به استان همدان به ۳۰۰۰ مورد درخواست مردمی به صورت ملاقات چهره به چهره رسیدگی کرد.
رسیدگی به ۳۰۰۰ درخواست مردمی در میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در همدان
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه دانا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های وزارت امور اقتصادی همزمان با سفر استانی دولت به استان همدان با حضور رییس سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان نماینده تام الاختیار این وزارتخانه ایجاد و فعال شد و به حدود سه هزار درخواست و مشکلات مردمی به صورت مستقیم و چهره به چهره رسیدگی کرد.
داوود منظور رییس سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد و دارایی ضمن بازدید از نحوه چیدمان و فعالیت میز خدمت دستگاه های مرتبط با این وزارتخانه در استان همدان بر دریافت دقیق و کامل مطالبات و خواسته های مردم و پیگیری همراه با سعه صدر و حفظ شأن و کرامت مراجعه کنندگان برای ارائه پاسخ تاکید کرد.
وی در جمع گروهی از مراجعه کنندگان به میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در همدان، افزود: در حوزه تسهیلات خُرد و قرض الحسنه  نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست و متقاضیان می توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۱ و یا مراجعه به وب سایت همین سامانه به آدرسhttps://111.ir   نسبت به ثبت درخواست های خود اقدام و آن را پیگیری کنند.
میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی متشکل از ۳۱ میز و هشت حوزه خدمت بانک ها، بیمه، گمرک، امور مالیاتی، صندوق کارآفرینی امید، اموال تملیکی، تسهیلات تبصره ۱۸و سهام عدالت همزمان با سی امین سفر استانی دولت به مدت ۲ روز(چهارشنبه و پنج‌شنبه) به دریافت نظارت و مطالبات مردم و پیگیری و پاسخگویی به آنها اقدام کرد.
بر اساس این گزارش در جریان سی امین سفر استانی دولت، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار رییس جمهور از میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در استان همدان بازدید کرد. 
وزیر آموزش و پرورش در این بازدید به درخواست تعدادی از مراجعان رسیدگی و باتوجه به نوع درخواست آنها دستوراتی را نیز صادر کرد.
نوری در بازدید از  میز ارتباطات وزارت امور اقتصادی و دارایی آن را "عالی" ارزیابی و از همه عوامل اجرایی، تقدیر کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین