تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : 13403

مشارکت بانک ملی ایران در اجرای طرح مرکز توانبخشی سالمندان

۰
plusresetminus
بانک ملی ایران با هدف ایفای رسالت های اجتماعی خود و با توجه به لزوم تاسیس مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان به منظور ارائه خدمات عمومی و تخصصی نگهداری، سلامت و درمان افراد مطابق با استانداردهای سازمان بهزیستی کشور، در پروژه ساخت و تکمیل مرکز توانبخشی شبانه روزی سالمندان مشارکت کرد.
مشارکت بانک ملی ایران در اجرای طرح مرکز توانبخشی سالمندان
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک ملی ایران، با این هدف، پروژه ساخت و تکمیل مرکز توانبخشی شبانه روزی سالمندان با همکاری اداره امور شعب شمال تهران و شعبه دزاشیب بانک و همچنین اعطای مجموع 210 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات مشارکت مدنی در شهرستان پردیس اجرا شد.
این مرکز به مساحت 2 هزار متر مربع در چهار طبقه جمعا به مساحت یک هزار و 725 مترمربع بنای مفید اجرایی شده و در آذرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.
نگهداری روزانه از افراد جهت ارایه خدمات تخصصی درحوزه سلامت، توانبخشی و درمان شامل فیزیوتراپی، آب درمانی، گفتار درمانی، روانشناسی و ...، نگهداری شبانه روزی سالمندان، نگهداری تخصصی پس از آسیب های جسمی و عمل های جراحی و نگهداری در دوران نقاهت پس از درمان بیمارستانی با ارائه خدمات درمانی روانشناسی، تغذیه، هتلینگ به صورت شبانه روزی زیر نظر کادر تخصصی درمان از جمله خدماتی است که در این مرکز ارائه خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما