تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : 13777
رایزنی تولیدکنندگان سلولزی با معاون دادستان؛

ادامه قیمت‌گذاری دستوری منجر به تعطیلی صنایع سلولزی خواهد شد

۰
plusresetminus
تولیدکنندگان محصولات سلولزی و بهداشتی در دیدار با معاون دادستان کل کشور خواستار حذف قیمتگذاری دستوری از سوی دولت شدند و ادامه این روند را منجر به کاهش تولید و تعطیلی کارخانجات دانستند.
ادامه قیمت‌گذاری دستوری منجر به تعطیلی صنایع سلولزی خواهد شد
به گزارش صدای بانک، سعید عمرانی معاون کل دادستان در جلسه فعالان صنعت سلولزی، بهداشتی و صنایع وابسته، ضمن استقبال از استمرار جلسات با تولیدکنندگان بر اهتمام قوه قضائیه بر مانع زدایی از تولید مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های ریاست قوه قضاییه تاکید کرد. 
وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات و رفع موانع از پیش پای فعالان اقتصادی تصریح کرد: تولیدکنندگان و تشکل های مربوطه می توانند نقش موثرتر و موفق تری در تنظیم بازار به نفع مردم و تولیدکنندگان ایفا کنند و باید تنطیم بازار کالاها را به تشکل های صنفی و صنعتی سپرد.
همچنین فیصل مرداسی مشاور ارشد اقتصادی انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران گفت: تولیدکنندگان از نوسانات قیمت مواد اولیه و در عین حال قیمت گذاری‌های دستوری ستاد تنظیم بازار ابراز گله دارند.
به گفته وی، به اعتقاد فعالان این صنعت، ادامه این روند باعث تعطیلی بنگاه‌ها و کاهش عرضه در بازار است.
اعضای هیات رئیسه به همراه دبیر و جمعی از اعضای انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران در دیدار با معاون قضایی دادستان کل کشور گزارشی از نقش ارزشمند تولیدکنندگان صنعت سلولزی در اشتغالزایی و به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا و تامین گسترده و مستمر نیاز مردم به اقلام بهداشتی و همچنین مشکلات زیاد و موانع موجود در صنعت سلولزی ارائه دادند.

منبع: اگزیم نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین