تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
کد مطلب : 14942

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان پیشگام پرداخت وام فرزندآوری است

۰
plusresetminus
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری از سوی شعب بانک قرض‌الحسنه بانک مهر ایران در استان همدان ۵۰۴ فقره وام فرزندآوری به ارزش ۱۸۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.
مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان پیشگام پرداخت وام فرزندآوری است
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «مرتضی بهاروند» با بیان اینکه میزان منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان ۳۰ هزار و ۱۵۹ میلیارد ریال است، گفت: میزان رشد منابع این بانک در استان بیش از ۴۲ درصد است که نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.
وی افزود: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا پایان سال جاری همه اهداف بانک را در زمینه منابع محقق کنیم که بر این اساس میزان رشد منابع ما افزایش بیشتری خواهد داشت.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان تأکید کرد: در سال گذشته ۱۴۰۸ مورد وام ازدواج، ۲۳۹ مورد وام کمیته امداد، ۴۷ مورد وام بهزیستی، ۱۸۷۲ مورد وام کمیته امداد در حوزه کارگشایی، ودیعه مسکن و اشتغال پرداخت شده است.
بهاروند اظهار داشت: در مجموع میزان کل وام‌های پرداخت شده در استان ۴۵هزار و ۶۰۰ فقره به مبلغ ۱۶هزار و ۴۶۷ میلیارد ریال بوده است.
وی عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری نیز وام‌های پرداختی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان تعداد ۲۳ هزار و ۳۹۴ فقره به ارزش ۱۱هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال بوده است.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان اظهار داشت: در ۶ ماهه اول امسال ۴۹۴ فقره وام ازدواج به ارزش تقریبی ۶۷۶ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
بهاروند افزود: همچنین در ۶ ماهه اول سال جاری در حوزه کمیته امداد و بهزیستی نیز ۲۷۲ مورد وام به ارزش بیش از ۲۴۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.
پرداخت ۵۰۴ فقره وام فرزندآوری در استان همدان
وی با بیان اینکه وام فرزندآوری در سال جاری به بخش وامدهی بانک‌ها افزوده شده، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری از سوی شعب بانک قرض‌الحسنه بانک مهر ایران در استان همدان ۵۰۴ فقره وام فرزندآوری به ارزش ۱۸۶ میلیارد ریال پرداخت شده است که می‌توان استان همدان را پیشگام پرداخت وام فرزندآوری به شمار آورد.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان افزود: در استان همواره پیگیر توسعه فعالیت‌های بانکداری مدرن و خدمات الکترونیکی هستیم؛ به‌نحوی که در حوزه‌های فروشگاهی در استان۸۱ درصد تحقق هدف داشته‌ایم.
بهاروند عنوان کرد: در زمینه افتتاح حساب آنلاین، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان به بیش از ۱۰۰ درصد اهداف رسیده است.
وی خاطرنشان ساخت: در حوزه اینترنت‌بانک نیز در استان همدان، ۸۶ درصد تحقق هدف داشتیم. در حوزه همراه‌بانک نیز به ۶۸ درصد تحقق هدف دست یافته‌ایم.
توسعه فعالیت‌های بانکداری مدرن در شعب استان همدان
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان تأکید کرد: برنامه داریم آمارهای مربوط به خدمات مدرن بانکداری و بانکداری الکترونیکی را تا پایان سال افزایش دهیم.
بهاروند با بیان اینکه پایش دستگاه‌های خودپرداز استان به‌صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هر دستگاه به‌صورت متوسط ۱۰ میلیون ریال نسبت به قبل سودآورتر شده است.
وی خاطرنشان ساخت: زمانی که مسئولیت شعب بانک قرض‌الحسنه در استان همدان را پذیرفتم، سرانه استفاده از کارت‌های بانکی مشتریان استان همدان یک کارت به ‌ازای هر ۷ نفر بود، اما اکنون این آمار به یک کارت به ازای هر ۳ نفر رسیده است.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان گفت: سرانه استفاده از کارت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان بهره‌وری خوبی داشته است. بنابراین در حوزه منابع قرض‌الحسنه بین بانک‌های استان با اختلاف زیاد در رتبه نخست قرار گرفته‌ایم، اما همچنیان نیاز به کار، تلاش و پیگیری است و برنامه داریم در ۶ ماهه دوم امسال نیز به اهداف تعیین شده از سوی بانک دست یابیم.
بهاروند با بیان اینکه ارائه وام به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بنیاد برکت، بهزیستی و وام ازدواج و فرزندآوری در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بانک است، افزود: خوشبختانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان در همه این حوزه‌ها موفق عمل کرده است.
وی ادامه داد: سعی کردیم بستری فراهم کنیم تا همه افرادی که نیازمند وام بوده‌اند در مراجعه به شعب بانک بتوانند وام دریافت کنند.
برنامه‌ریزی برای توسعه حوزه گردشکری و سفال
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان با بیان اینکه گردشگری، سفال، کشاورزی و دامداری از مزیت‌های اصلی استان همدان به شمار می‌رود، خاطرنشان ساخت: برای توسعه مزیت‌های استان همدان به خصوص در حوزه سفال و گردشگری، جلسات متعددی را با متولیان امر برگزار کردیم تا بتوانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق و صحیح برای پیشبرد این اهداف گام برداریم.
بهاروند گفت: همچنین با متولیان امر در حوزه کشاورزی و دامداری نیز جلساتی داشتیم؛ به‌طور مثال در شعبه بهار این استان حدود ۲ هزار میلیارد ریال وام برای کشت سیب‌زمینی پرداخت شده است.
وی عنوان کرد: برای توسعه بخش صنعتی استان نیز برنامه‌ریزی‌های مختلفی صورت گرفته و با صنایعی مانند کارخانه شیشه، کارخانه قند ابرار، شرکت پلاستیک پیام، شرکت کنترل گاز اکباتان و... صحبت شده و این صنایع در شعب بانک در استان همدان اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان گفت: به نظر من پایدارترین و بهترین طرح بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موضوع «اعتبار در حساب جاری» و طرح «همیاران مهر» است.
بهاروند اظهار داشت: در سطوح بعدی می‌توان طرح‌های «مهریار» و «کالاکارت» را نیز به عنوان طرح‌های موفق بانک نام برد.
اخلاق حرفه‌ای اولویت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
وی با بیان اینکه جامعه نگاه بسیار مثبتی به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دارد، گفت: اولویت مجموعه اخلاق حرفه‌ای در بانک است و این امر موجب شده تا بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جزو بانک‌های موفق در کشور باشد. بنابراین باید همواره موضوع اخلاق‌مداری و رفتار حرفه‌ای سرلوحه خانواده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باشد.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان اظهار داشت: ما در استان همدان ۴ کارگروه اعتباری، بانکداری مدرن، پیگیری وصول مطالبات و بخشنامه را راه‌اندازی کردیم تا براین اساس بتوانیم اهداف بانک را به‌صورت تخصصی و عملیاتی دنبال کنیم.
بهاروند افزود: همچنین در این استان به‌صورت ماهانه جلسه رؤسای شعب برگزار می‌شود که در این جلسات رؤسای شعب برتر، متصدی برتر و رئیس دایره برتر معرفی می‌شوند. به‌صورت ماهانه در جلسه رؤسای شعب از سه شعبه برتر تقدیر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین