تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : 15363

بهترین رمزارز‌ها با قیمت زیر یک دلار

۰
plusresetminus
از میان رمزارز‌های با قیمت پایین در بازار کریپتو، تنها تعداد محدودی از آنها ممکن است بازدهی بالایی داشته باشند. در ادامه شش رمزارز آینده‌دار با قیمت زیر یک دلار معرفی خواهند شد.
بهترین رمزارز‌ها با قیمت زیر یک دلار
به گزارش صدای بانک از تجارت‌نیوز،‌ تعداد بسیاری از رمزارز‌ها در دنیای کریپتو وجود دارند که با قیمت پایینی عرضه و معامله می‌شوند. بسیاری از این رمزارز‌های ارزان ممکن است رشد بالایی را تجربه نکنند، اما تعدادی از آنها در بازه زمانی کوتاه مدت، سودهای بسیار بالایی را نصیب دارندگان خود کرده‌اند. در ادامه شش رمزارزی که از دیدگاه تحلیلگران، احتمال صعود زیاد و قیمت زیر یک دلار دارند، معرفی خواهند شد.
رمزارز Dash 2 Trade
این ارز دیجیتال با نماد D2T شناخته می‌شود. Dash to Trade یک پلتفرم سیگنال‌دهی معاملاتی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی است. این پلتفرم به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران اطلاعاتی ارائه می‌دهد تا بتوانند تصمیم‌گیری‌های درستی داشته باشند. توکن D2T، بر پایه‌ی ERC-20 قرار دارد و در‌ حال حاضر در مرحله دوم پیش‌فروش خود است.
قیمت فعلی این توکن برابر با ۰.۰۵ تتر است و تنها ۲۰ میلیون از توکن‌های آن برای پیش‌فروش باقی مانده‌اند. ارز دیجیتال D2T از مالیات معاف است و برای عضویت در پلتفرم سیگنال‌دهی Dash 2 Trade استفاده می‌شود. مبلغ اشتراک مبتدی ۴۰۰ توکن D2T به صورت ماهانه و‌ اشتراک پریمیوم آن ۱۰۰۰ توکن D2T در ماه است.
کالواریا (Calvaria)
کالواریا نوعی بازی رمزارزی‌ است که از تکنولو‌ژی ان‌اف‌تی برای آیتم‌های‌ دیجیتال قابل جمع‌آوری در بازی استفاده می‌کند. توکن این بازی RIA است که در مرحله سوم پیش‌فروش خود قرار دارد. توکن RIA در این مرحله با قیمت ۰٫۰۲ تتر  معامله می‌شود. مقدار کل عرضه‌ی این توکن برابر با ۹۰ میلیون RIA است که در حال حاضر بیش از ۷۸ میلیون آن به فروش رسیده است. طبق اعلام کالواریا، قیمت این توکن به زودی برابر با ۰٫۰۲۵ تتر خواهد شد.
رمزارز ماتیک
ماتیک، توکن اختصاصی شبکه پالی‌گان (شبکه ماتیک سابق) است که بر پایه‌ی اتریوم بنا شده است. این شبکه راهکار لایه دوم برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم است. دو صرافی بزرگ رمزارز  جهان، کوین‌بیس و بایننس از این توکن حمایت می‌کنند. ماتیک طرفداران بسیاری در دنیای رمزارز‌ها دارد  و بسیاری بر این باورند که این توکن یکی از بهترین رمز‌ارز‌های زیر ۱ دلار برای سرمایه‌گذاری است. توکن ماتیک در حال حاضر با قیمت ۰.۸۷ دلار معامله می‌شود.
چیلیز
ارز دیجیتال چیلیز (Chiliz) توکن اختصاصی پلتفرم Socios.com است. در این پلتفرم، طرفداران تیم‌های ورزشی‌ می‌توانند فن‌‌توکن تیم‌های مورد علاقه‌ی خود را با ارز چیلیز خریداری کنند. چیلیز بر بستر شبکه ERC20 قرار دارد  و در حاضر با قیمت ۰.۲۳ دلار معامله می‌شود. از ابتدای سال جاری میلادی، پایین‌ترین قیمت ثبت شده برای چیلیز برابر با ۰.۰۸۶ و بالاترین قیمت برابر با ۰.۳۰۰۸  بوده است.
کرونوس
ارز دیجیتال کرونوس (Cronos)، توکن بومی بلاک‌چین متن باز کرونوس است. بلاک‌چین کرونوس متعلق به صرافی مشهور Crypto.com است. این رمزارز با قیمت فعلی ۰.۱۱۱ معامله می‌شود. بالاترین قیمت معامله شده کرونوس (CRO) از زمان عرضه آن برابر با ۰.۸۹ دلار در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۱ بوده است. کرونوس در حال حاضر ارزش بازاری معادل ۲ میلیارد و ۷۶۶ میلیون دلار دارد.
استلار
استلار شبکه‌ای متن باز و غیرمتمرکز است که هدف افزایش کارایی سیستم‌های مالی سراسر جهان را دارد. این رمزارز از سال ۲۰۱۴ در بازار رمزارز معامله می‌شود. قیمت فعلی استلار برابر با ۰٫۱۰۸۵ دلار است. بالاترین قیمت ثبت شده در سال ۲۰۲۲ میلادی برای استلار معادل ۰٫۲۹۳۴ دلار در ژانویه بوده است و پایین‌ترین قیمت معامله برابر با ۰٫۱۰۱۸ ثبت شده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین