تاریخ انتشارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱
کد مطلب : 15417

مدیران ارشد سازمان‌ها فرهنگ قرض‌الحسنه را ترویج کنند

۰
plusresetminus
مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خراسان رضوی، قرض الحسنه را عامل برکت در زندگی افراد دانست و ترویج آن را از وظایف مدیران ارشد سازمان ها برشمرد.
مدیران ارشد سازمان‌ها فرهنگ قرض‌الحسنه را ترویج کنند
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «اسماعیل نورمحمدی» مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خراسان رضوی در نشستی صمیمی با «نوراله نظریان» مدیر شعب بانک در استان، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان، خدمات بانک را درخور تحسین دانست و این شیوه از ارائه خدمت را یک هنر توصیف کرد.
وی با اشاره به مشکلات مردم در حوزه اقتصادی بیان داشت: راهبرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حل مشکلات مالی و معیشتی مردم بسیار اثرگذار بوده است و در این شرایط باید بیش از همیشه برای ترویج این سنت پسندیده الهی گام برداشت تا افراد بیشتری بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.
نورمحمدی ادامه داد: در برهه کنونی هنر مدیران ارشد سازمان‌ها این است که فرهنگ قرض‌الحسنه را در میان مردم جامعه ترویج کنند تا بسیاری از مشکلات موجود با این شیوه مؤثر و خداپسندانه حل شود.
وی با اعلام اینکه اداره رفاه استانداری خراسان رضوی آماده همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است، تأکید کرد: قرض‌الحسنه برکت را وارد زندگی مردم می‌کند و مدیران رفاهی استانداری خراسان رضوی از ظرفیت‌های این بانک در جهت رفاه کارکنان استفاده خواهند کرد.
در ادامه این جلسه نظریان به تشریح خدمات بانک پرداخت و عنوان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در کنار مردم بوده و در قالب هم‌افزایی با نهادهایی از جمله بنیاد برکت، برای ایجاد اشتغال در استان‌های مختلف کشور گام‌های مؤثری برداشته است.
وی ادامه داد: طرح‌های متعددی در بانک وجود دارد که به تناسب نیاز مردم در کوتاه‌مدت یا بلندمدت می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
نظریان بانکداری الکترونیک را از مزایای اصلی این بانک برشمرد و گفت: استفاده از ابزارهای نوین در حوزه بانکداری موجب شده تا محدودیت‌های جغرافیایی در استفاده از خدمات بانک برداشته شود و هر شخص در هر نقطه از کشور می‌تواند نسبت به افتتاح حساب و بهره‌مندی از خدمات بانک اقدام کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین