تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : 15685

برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی حوزه منابع بیمه‌ای مناطق 2 و 3 تامین‌ اجتماعی به میزبانی اردبیل

۰
plusresetminus
با هدف بررسی مسائل و مشکلات و چالش‌های حوزه منابع بیمه‌ای سازمان تامین‌ اجتماعی، اولین نشست هم‌اندیشی حوزه منابع بیمه‌ای با حضور جمعی از مدیران کل ستادی، مدیران‌کل و مسئولین حوزه منابع بیمه‌ای و اجرائیات استان‌های مناطق دو و سه سازمان تامین‌ اجتماعی به مدت دو روز به میزبانی اردبیل برگزار شد.
برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی حوزه منابع بیمه‌ای مناطق 2 و 3 تامین‌ اجتماعی به میزبانی اردبیل
به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی اداره‌کل تامین‌ اجتماعی استان اردبیل، در این نشست مهرزاد اکبرپور مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: هدف از برگزاری همایش‌های منطقه‌ای، کاهش فاصله بین ادارات‌کل استان‌ها با ستاد مرکزی سازمان است. در قالب این همایش‌ها، مشکلات استان‌ها احصاء و به مدیران ارشد سازمان انعکاس می‌یابد و این هم‌اندیشی قطعاً می‌تواند شروعی بر سلسله  نشست‌های تخصصی در سایر مناطق کشور باشد.
اکبرپور تحول، گسترش عدالت و اعتماد‌افزایی را از راهبردهای موردتوجه مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی عنوان کرد و افزود: یکی از راه‌های تحقق سریع این اهداف، سفرهای استانی مدیرعامل سازمان به نقاط  مختلف کشور برای پیگیری نحوه خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلات احتمالی است.
در این نشست که در چهار گروه تخصصی مدیران‌کل، معاونین حوزه بیمه، اجرائیات و حوزه وصول مطالبات و با حضور استان‌های اردبیل، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، زنجان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران به میزبانی اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان اردبیل برگزار شد، مدیران‌کل استان‌های مناطق دو و سه به طرح مسائل و مشکلات استان و برنامه‌های تحولی خود در حوزه منابع بیمه‌ای پرداختند.
افشین شیرزاده مدیرکل تأمین‌ اجتماعی استان اردبیل نیز در افتتاحیه این همایش در سخنانی هدف از برگزاری این نشست را بررسی چالش‌ها و یافتن راهکار و افزایش انسجام و هماهنگی در بین ادارات‌کل استان‌ها و ستاد سازمان تأمین‌اجتماعی عنوان کرد و افزود: مهمترین هدف سازمان تأمین‌اجتماعی حرکت در راستای تدابیر نظام جمهوری اسلامی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه تأمین‌اجتماعی در مسیر خدمتگزاری به مردم و نیز حفظ و صیانت و پایداری صندوق تامین‌اجتماعی است.
مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اردبیل افزود: افزایش اختیارات مدیران‌کل برای حل بسیاری از مسائل و مشکلات در داخل استان از اهداف و برنامه‌های مورد حمایت مدیرعامل تأمین‌اجتماعی است که اجرای آن در حال پیگیری و محقق شدن است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین