تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : 15767
پیش بینی میلیاردر مشهور از آینده رمزارزها؛

هنوز احتمال بیت کوین ۲۵۰ هزار دلاری در ۲۰۲۳ وجود دارد!

۰
plusresetminus
تیم دراپر گفت: سقوط صرافی رمزارز FTX هیچ ارتباطی با موفقیت بیت کوین ندارد زیرا بیت کوین غیرمتمرکز و FTX متمرکز است.
هنوز احتمال بیت کوین ۲۵۰ هزار دلاری در ۲۰۲۳ وجود دارد!
به گزارش صدای بانک از تجارت نیوز، میلیاردر سرمایه‌دار و سرمایه‌گذار بلاکچین، تیم دراپر، به رغم مشکلات اخیر در صنعت ارزهای دیجیتال، از پیش‌بینی کوتاه‌مدت بیت‌کوین خود دست نکشیده است.
به رغم بحران فعلی کریپتو که ناشی از FTX بود، دراپر همچنان به پیش‌بینی خوش‌بینانه خود مبنی بر اینکه بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳ به ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید، پایبند است.
دراپر اظهار کرد: "هیچ تغییری در این پیش‌بینی قیمت وجود ندارد."
به گفته دراپر، فروپاشی صرافی رمزارز FTX هیچ ارتباطی با موفقیت بیت‌کوین ندارد زیرا بیت‌کوین غیرمتمرکز است و FTX چنین نبود.
این سرمایه‌گذار میلیاردر با اشاره به سم بنکمن-فرید، خالق و مدیرعامل سابق FTX، گفت: " FTXمتمرکز و متکی به یک بنیان‌گذار بود." وی افزود: "وقتی یک ارز متمرکز است - به عنوان مثال یک بانک مرکزی - یک نقطه شکست دارد و همچنین می‌تواند دستکاری شود."
به گفته دراپر، سقوط FTX تنها باعث تمرکززدایی بیشتر در کریپتو می‌شود، زیرا آخرین رویدادها یک بار دیگر بزرگترین آسیب‌پذیری تمرکز را نشان داده‌اند.
وی گفت: " من فکر می‌کنم که این شکست ماکسیمالیست‌های بیت‌کوین بیشتری را به همراه خواهد داشت. توجه داشته باشید که پول شما در یک سیستم متمرکز، چه ارز دیجیتال و چه فیات، امن نیست."
دراپر همچنین بر اهمیت مدیریت دارایی توسط خود شخص که با اصول عدم تمرکز مطابقت دارد، تاکید کرد.
در همین حال، وی در مورد صرافی متمرکز کوین‌بیس ابراز اطمینان کرد و گفت: "من نیز توکن‌های خود را در لجر و کوین‌بیس نگهداری می‌کنم. هیچ یک از آنها از توکن‌های من برای قرض گرفتن یا سرمایه‌گذاری استفاده نمی‌کنند."
دراپر برای اولین بار پیش‌بینی بیت‌کوین معروف خود را در سال ۲۰۱۸ انجام داد و پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ به ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید.
این سرمایه‌گذار، بدون توجه به بازارهای نزولی اصلی و عواقب فروپاشی صرافی‌های ارز دیجیتال و شرکت‌های سرمایه‌گذاری، پیش‌بینی خود را چندین بار از آن زمان تکرار کرده است.
با این حال، همه افراد نسبت به قیمت بیت‌کوین در آینده نزدیک خوش‌بین نیستند. یکی از حامیان بیت‌کوین در ۷ نوامبر در توییتر از پیش‌بینی دراپر انتقاد و استدلال کرد که واضح است بیت‌کوین تا اواسط سال ۲۰۲۳ به ۲۵۰ هزار دلار نخواهد رسید. وی همچنین با اشاره به پیش‌بینی شکست خورده بیت‌کوین توسط جان مک آفی، خواستار یادگیری از گذشته شد.
به گفته چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، شکست FTX صنعت کریپتو را چند سال به عقب انداخته است و بررسی‌های نظارتی بیشتری در راه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما