تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : 15850

بیمه رایگان و بیمه روستایی از جمله خدمات شایسته بیمه سلامت است

۰
plusresetminus
امام جمعه بابلسر گفت: بیمه رایگان و بیمه روستایی از جمله خدمات شایسته بیمه سلامت است که دغدغه درمان نیازمندان و طبقات پائین جامعه را مرتفع کرده است.
بیمه رایگان و بیمه روستایی از جمله خدمات شایسته بیمه سلامت است
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور در اجلاس کشوری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه امام علی(ع) در حکمت ۳۸۸ نهج البلاغه فرمودند یکی از بزرگترین نعمت ها گشاده دستی، وسعت مال و سلامتی است،‌ اظهار امیدواری کرد خروجی این جلسات خدمت بیشتر به مردم سرافراز، با معرفت، با بصیرت و قدرشناس ایران اسلامی باشد.
 امام جمعه بابلسر با بیان اینکه حرکت در مسیر تقوا و عبودیت و بندگی خدا قدم برداشتن، شکر نعمت را همراه خواهد داشت گفت: تقوا یعنی پیشگیری که کارشناسان اهل فن در حوزه سلامت پیگیر آن هستند.
 حجت الاسلام قلی پور با بیان اینکه اسلام درها را نبسته است و درمان را نیز برای فرد خطا کار معین کرده که از آن به توبه و استغفار یاد می شود افزود: خدا در بحث درمان گناه برای فرد مشوق هم قرار داده است.
 وی اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت ایران در عرصه درمان بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده است و به نوعی در حوزه درمان به داد مردم رسیده است.
 حجت الاسلام قلی پور با بیان اینکه در عرصه سلامت باید پیشگیری مورد توجه باشد تا هزینه های درمان کاهش یابد گفت: مطابق ارزیابی های جدید وزارت بهداشت، مازندران در زمینه شیوع دیابت رتبه اول کشور را دارد.
 وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین مصیبت ها در عرصه سلامت، سوء‌تغذیه است افزود: پر خوری وکم خوری یا همان سوء تغذیه مشکلاتی را برای جامعه همراه می آورد.
 حجت الاسلام قلی پورتصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای دین مبین اسلام به دنبال درمان روحی و جسمی افراد جامعه است که با سازمان های بیمه گر از جمله بیمه سلامت به دنبال تحقق این مهم است.
 وی با بیان اینکه این سازمان بیش از ۴۵میلیون نفر جمعیت را تحت پوشش دارد گفت: بیمه رایگان و بیمه روستایی از جمله خدمات شایسته بیمه سلامت است که دغدغه درمان نیازمندان و طبقات پائین جامعه را مرتفع کرده است.
 حجت الاسلام قلی پور با اشاره به ضعف اطلاع رسانی در حوزه ارائه خدمات سازمان بیمه سلامت گفت: طرح دارویاری بعد از حذف ارز ترجیحی در حوزه دارو اتفاق ارزشمندی است که به حمایت از محرومین و نیازمندان به اجرا درآمده است.
 وی ضمن تحسین عملکرد بیمه سلامت برای درمان بیماران صعب العلاج،‌خاص و نادر اظهار داشت: این حق مردم است که از خدمات بهداشتی و درمانی در دسترس و عادلانه برخوردار باشند؛ مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که مردم از لحاظ سلامت باید در وضعیت قابل قبول باشند و بیمار و خانواده اش نباید دغدغه و رنجی، جز رنج بیماری داشته باشند.
 حجت الاسلام قلی پور با اشاره به خدمت بیمه سلامت برای بیماران فاقد بیمه در هنگام بستری گفت: ارائه خدمت در حوزه درمان نازایی و ناباروری از سوی سازمان بیمه سلامت نیز شایسته تقدیر است.
 وی به تبلیغ رسانه ای غرب برای تضعفیف جایگاه مادر در خانواده،‌ افزود: اگر ایران اسلامی تا سال ۲۰۵۰ همین روند را طی کند به بزرگترین کشور سالمند جهان تبدیل می شود که باید برای افزایش جمعیت کشور تدابیر تشویقی و حمایتی اتخاذ گردد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین