تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
کد مطلب : 15959

پایان بیست‌ودومین نمایشگاه صنعت برق ایران با نمایش «ما می‌توانیم» داخلی‌سازان

۰
plusresetminus
بیست‌ ودومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران با مشارکت ۳۷۲ شرکت داخلی و خارجی روز چهارشنبه در حالی به کار خود پایان داد که ۹۵ درصد داخلی‌سازی این صنعت نماد واقعی «ما می‌توانیم» را به نمایش گذاشت.
پایان بیست‌ودومین نمایشگاه صنعت برق ایران با نمایش «ما می‌توانیم» داخلی‌سازان
به گزارش صدای بانک از ایرنا، بیست‌ودومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران که از ۲۹ آبان ماه با به نمایش درآوردن دستاوردهای شرکت های دانش بنیان ایرانی آغاز بکار کرده بود، بعد از چهار روز برگزاری روز چهارشنبه دوم آذر ماه در ۱۱ سالن نمایشگاهی در فضایی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به کارخود خاتمه داد.
این نمایشگاه میزبان متخصصان، نخبگان و علاقه‌مندان صنعت برق کشور بود.
در نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران کالاهایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه شد.
در حاشیه این نمایشگاه، در کنار برگزاری نشست‌های تخصصی در محورهای مختلف، نشست‌های خبری با حضور مدیران عامل شرکت‌های مادرتخصصی و زیرمجموعه وزارت نیرو برگزار شد، ضمن اینکه برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع مدیریت مصرف برق و مشترکان و نیز چالش‌های حوزه انرژی از دیگر برنامه‌های این دوره از نمایشگاه بود.
به گفته مسئولان اجرایی در این دوره از نمایشگاه شاهد استقبال چشمگیر از سوی شرکت کنندگان و نیز بازدیدکنندگان تخصصی طی روزهای گذشته بودیم.
با توجه به اینکه میزان تقاضا برای حضور در این دوره از نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران در مقایسه با سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشت، پیش بینی می‌شود نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران در سال آینده در فضایی وسیع‌تر برگزار شود.
این دوره از نمایشگاه در ۱۱ سالن نمایشگاهی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع و نیز حدود ۳۰۰۰ مترمربع فضای باز میزبان شرکت‌های مادر تخصصی و زیرمجموعه صنعت برق ایران بود.
یکی از مباحث مهم در راستای برگزاری نمایشگاه صنعت برق ایران فراهم ساختن امکان مذاکرات مستقیم شرکت‌ها با یکدیگر است تا در حوزه کسب‌وکار با بهبود فرایندها روبه رو شوند که خوشبختانه در این دوره از نمایشگاه این مهم محقق شد.
اطلاع رسانی در فضای مجازی و در محیط شهری برای جذب بازدید کننده به این دوره از نمایشگاه فرایند مطلوبی را طی کرد به طوری که ضمن ارسال بیش از ۲۰۰۰ پوستر و کارت دعوت رایگان برای دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، به تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان کارت‌های دعوت رایگان ارائه شد.
امسال و در بیست‌ودومین نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران برای نخستین بار فضایی برای حضور و مشارکت شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته شد که متولی آن شرکت ساتکاب بود.
تعدادی از شرکت‌های خصوصی که امسال حضور فعالی در نمایشگاه دارند در سال‌های گذشته به عنوان شرکت‌های دانش بنیان مطرح می‌شدند. اما برخی دیگر از این شرکت‌ها به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که از حضور آنان در این دوره از نمایشگاه نیز استقبال و امکانات مورد نیاز آنها فراهم شد.
به گفته مسئولان مربوطه در حوزه بازدیدها، امسال شاهد حضور گسترده و پررونق بازدیدکنندگان تخصصی از نمایشگاه صنعت برق ایران بودیم، به طوری‌که بیش ۸۰ درصد بازدیدکنندگان این دوره از نمایشگاه را بازدیدکنندگان تخصصی از جمله دانشجویان رشته‌های مرتبط، پژوهشگران، نخبگان و غیره تشکیل می‌دادند. در این دوره از نمایشگاه صنعت برق ایران کمیته نظرسنجی به منظور ثبت بازخوردهای بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان نمایشگاه تشکیل شد که بر این اساس بخش عمده‌ای از بازدیدکنندگان را دانشجویان فنی مهندسی دانشکده برق تشکیل دادند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین