تاریخ انتشارشنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : 16022
معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران:

توسعه و پیشرفت کشور در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام است

۰
plusresetminus
معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام است.
توسعه و پیشرفت کشور در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام است
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، حسین رنجبران در سفر به استان لرستان، با اشاره به اینکه شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند گفت: حضور با برکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زده است.
وی افزود: این دیدارها یک یادآوری برای خودمان است که این شهدا بودند و باعث شدند که ما در این مسند و جایگاه بنشینیم و بایستی به مردم ولایتمدار، شهدا و خانواده آنان خدمت کنیم چرا که آنان صاحبان نظام و انقلاب هستند.
معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه امنیت و آبادانی کشور مرهون و مدیون خون پاک شهدا است، تصریح کرد: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آنها حاصل شده است.
 وی یادآور شد: خانواده معظم شهدا نماد فرهنگ ایثار و جهاد هستند و در تلاش جدی برای ارائه خدمات به خانواده آنها هستیم .
 رنجبران با بیان اینکه شهدا به ما عشق به وطن، ایثار، از خودگذشتگی و عزتمندی را آموخته اند گفت: انتقال رشادت‌های آن عزیزان به نسل جوان و نوجوان از مهمترین وظایف ما است.
وی اضافه کرد: امیدوار هستیم همه ما در دوران خدمت خود بتوانیم گره‌گشای مشکلات مردم باشیم و در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین