تاریخ انتشارشنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
کد مطلب : 16023
با حضور معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران؛

آیین تکریم و معارفه مدیر کل بیمه سلامت استان لرستان برگزار شد

۰
plusresetminus
با حضور معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران؛ آیین تکریم و معارفه مدیر کل بیمه سلامت استان لرستان برگزار شد.
آیین تکریم و معارفه مدیر کل بیمه سلامت استان لرستان برگزار شد
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، حسین رنجبران معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان، با اشاره به اقدامات و برکات نظام جمهوری اسلامی در سطح جامعه، گفت: در گذشته نبود آب، برق، گاز و تلفن بخصوص در روستاها مردم با مشکلات متعددی روبرو بودند، اما در حال حاضر این برکات نظام در همه جای کشور رونق پیدا کرده و اتفاقات خوبی هم صورت گرفته است.
 وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اقدامات صورت گرفته باید به مردم اطلاع رسانی شوند که در سال جاری سازمان بیمه سلامت ایران در عرض ۲۴ ساعت ۶ میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده که در نوع خود یک اقدام بی نظیر است.
 معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: اجرای طرح مناطق حاشیه نشین در قالب طرح ۲۰۲۰ در سطح کشور به خوبی اجرا شد که در استان لرستان هم بیش از ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته و سازمان بیمه سلامت هم بیش از ۹۰ درصد هزینه آنها را تقبل خواهد کرد.
  رنجبران ادامه داد: ارائه خدمات به زوجین نابارور از دیگر اقدامات خوب سازمان بیمه سلامت است که در حال حاضر ۹۰ درصد هزینه خدمات آنها تحت پوشش بیمه قرار گرفته که مادران باردار تا دوسال و فرزندان آن تا پایان ۵ سالگی خدمات آنان به صورت رایگان پرداخت می شود.
وی با اشاره به اجرای طرح حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج اضافه کرد: مهمترین طرح در حال حاضر کشور حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج است که این طرح تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و ۵ هزار میلیارد تومان برای هزینه بیماران در نظر گرفته شده است که علاوه بر آن ۲ هزار میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات بدون بهره به بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت خواهد شد.
وی اظهار داشت: طرح دارویاری را سازمان بیمه سلامت به خوبی و به موقع در سراسر کشور اجرا کرد. در حال حاضر هزینه داروها ماه به ماه و مابه التفاوت ارز ترجیحی و سهم سازمان پرداخت شده و پرداخت در این زمینه به روز می باشد که اجرای این طرح یک حرکت بسیار بزرگ توسط سازمان بیمه سلامت بوده است.
 رنجبران با اشاره به اجرای طرح نسخه الکترونیک در سطح کشور گفت: طرح نسخه الکترونیک موضوع مهمی بود که با همکاری بیمه های پایه  استقرار ۹۹ درصدی در سطح کشور صورت گرفته است.
 رنجبران با اشاره به بروز بودن پرداخت مطالبات سازمان بیمه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: برای ۴۲ هزار موسسه طرف قرارداد با تحت پوشش قرار گرفتن ۴۴ میلیون نفر که یک میلیون و دویست و دوازده هزار نفر هم درسطح استان لرستان می باشد، در قالب ۵۲ درصد بیمه شده در سطح کشور پرداخت مطالبات آنها به روز انجام می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین