تاریخ انتشاريکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
کد مطلب : 16056

وام مسکن ۴۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

۰
plusresetminus
بانک مسکن از افزایش سقف فردی وام خرید و ساخت مسکن ایثارگران خبر داد. سقف تسهیلات در مراکز استان‌ها ۴۰۰ میلیون ، سایر شهرستان‌ها ۳۰۰ میلیون و در روستاها ۲۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.
وام مسکن ۴۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
به گزارش صدای بانک از اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام بانک مسکن سقف وام مسکن اعطایی ایثارگران به ازای هر واحد مسکونی در شهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر ۴۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۴۰۰ میلیون تومان، سایر شهرستان‌ها ۳۰۰ میلیون تومان و در روستاها ۲۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.
بر این اساس، متقاضیانی که معرفی نامه صادره آنان قبل از افزایش وام مسکن ارائه و به ثبت رسیده و قرارداد تسهیلاتی آن‌ها در دفترخانه ثبت نشده باشد، در صورت ارائه معرفی‌نامه جدید از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توانند از سقف تسهیلات ابلاغی جدید بهره‌مند شوند.
هیئت وزیران در جلسه مورخ ۶ مهر ۱۴۰۱، در اجرای مواد قانونی مندرج در قانون برنامه ششم توسعه و قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) (ماده «۳» مکرر اصلاحی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران)، با افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۱ موافقت کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین