تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
کد مطلب : 16558
در پی حادثه آتش‌سوزی مینی بوس در محور نقنه - بروجن در استان چهارمحال و بختیاری انجام شد؛

عیادت مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان از حادثه دیدگان آتش سوزی

۰
plusresetminus
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان به اتفاق مهندس مداحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آقای حاجی کاظمی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان با حضور در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) از حادثه دیدگان عیادت کرد.
عیادت مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان از حادثه دیدگان آتش سوزی
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر رجالی مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان ضمن عیادت از حادثه دیدگان با خانواده های آنها دیدار و گفتگو کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان در دیدار با خانواده حادثه دیده گان گفت: در ابتدا موارد کم خطر و پُرخطر در بین مصدومان مشخص می‌شود و سپس بر اساس سطح سوختگی و وضعیت جسمانی، مصدومان تحت درمان قرار می گیرند.
وی در مورد اعزام بیماران به بیمارستانهای دیگر گفت: در سطح کشور سه بیمارستان تخصصی سوختگی وجود دارد که دراین بیمارستان (بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) استان اصفهان)استاندارد های درمان به خوبی رعایت می شود و یکی از بیمارستانهای مرجع می باشد و اقدامات طبق استاندارد های جهانی انجام می شود.
مدیر درمان با دلجویی و اطمینال خاطر به  خانواده مصدومان گفت هزینه های درمان  بیمه شدگان نیز به عهده سازمان تامین اجتماعی می باشد ضمن اینکه روزانه پیگیر درمان و بهبودی حال آنها هستیم.
لازم به ذکر است روز  دوشنبه ۲۱ آذر حدود ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح آتش‌سوزی مینی بوس در محور نقنه - بروجن در استان چهارمحال و بختیاری باعث مصدوم شدن هشت زن و یک مرد شد که پس از اطلاع به اورژانس، چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و ۹ مصدوم این حادثه شامل هشت زن و یک مرد به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین