تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : 16817
در شرکت روانکاران احیا سپاهان صورت گرفت؛

رشد ۵۰۰ درصدی سود خالص نسبت به ۶ ماهه اول سال گذشته

۰
plusresetminus
شرکت روانکاران احیا سپاهان توانست با رشد ۵۰۰ درصدی نسبت به شش ماهه اول سال گذشته؛ در شش ماهه اول امسال سود پیش¬بینی شده خود برای سال ۱۴۰۱ را تحقق بخشد.
رشد ۵۰۰ درصدی سود خالص نسبت به ۶ ماهه اول سال گذشته
به گزارش "صدای بانک"شرکت روانکاران احیا سپاهان توانست با رشد ۵۰۰ درصدی نسبت به شش ماهه اول سال گذشته؛ در شش ماهه اول امسال سود پیش¬بینی شده خود برای سال ۱۴۰۱ را تحقق بخشد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت روانکاران احیاسپاهان، مدیرعامل این شرکت بعد از گزارش صورتهای مالی حسابرسی شده؛ با اعلام این خبر گفت: با تکیه بر توان مدیران و پرسنل شرکت، سود خالص تحقق یافته در پایان شش ماه ابتدایی سال، ۵۳۹ میلیارد ریال است که این رقم نشان دهنده پوشش کامل سود پیش بینی شده تا پایان سال جاری است. 
مهدی حسنی با تاکید بر اینکه خرید روغن پایه شرکت رسکو برای اولین بار در تاریخ شرکت، در سال ۱۴۰۱ با قیمت رقابتی بورس بوده است؛ افزود: با توجه به اینکه پیش¬بینی از میزان سود خالص شرکت تا پایان سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۸۰ میلیارد ریال بود، سود شش ماه اول سال نشان دهنده ۱۲ درصد افزایش نسبت به سود کل سال است. 
وی در ادامه تصریح کرد: درصد سود خالص عملیاتی که در برنامه ۱۴۰۱ برای شرکت روانکاران احیا سپاهان در نظر گرفته شده بود 9 درصد اعلام شد که در شش ماهه اول این عدد به 15 درصد رسیده است. 
مدیر عامل رسکو گفت: این مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و از طریق افزایش تولید و رشد فروش میسر شده است. 
وی خاطر نشان کرد: برای نیل به اهداف مورد نظر شرکت مواردی همچون ساماندهی خرید مواد اولیه، مدیریت بهای تمام شده با ابداع روش‌های خلاقانه در تولید و تغییر سیاست‌های فروش بر اساس نیاز بازار مد نظر قرار گرفته است. 
حسنی گفت: در سال مزین به نام « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» راهبرد تحقق سودآوری پایدار با تاکید ویژه بر پروژه‌های فناورانه و دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا جلسات متعددی با شرکت‌های دانش بنیان، صنایع پتروشیمی‌ و فولادی و دانشگاه ها برگزار شده است که امیدواریم به زودی نتایج آن را در سبد محصولات شرکت مشاهده کنیم.
منبع:نفت ما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین