تاریخ انتشاريکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
کد مطلب : 16909
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی تبیین و تشریح تعهدات بلندمدت سازمان تأمین اجتماعی

۰
plusresetminus
کارگاه آموزشی تببین و تشریح تعهدات بلند مدت سازمان تأمین اجتماعی در روز چهارشنبه 30 آذرماه سال جاری توسط کارشناسان ارشد این سازمان در محل سازمان مرکزی به صورت وبیناری با حضور بیش از ۵۰ نفر از نمایندگان شرکای اجتماعی کارگری برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی تبیین و تشریح تعهدات بلندمدت سازمان تأمین اجتماعی
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محسن تقیانی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نیز در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی با تاکید براهمیت آموزش و برگزاری دوره های آموزشی برای کانون‌های عالی صنفی کارگری سراسر کشور خاطرنشان کرد: یکی از هدف های مهم برگزاری این دوره ها، آشنایی بیشتر جامعه کارگری با قوانینی در ارتباط با مباحث  بازنشستگی، ازکار افتادگی و کمیسیونهای پزشکی است.
وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی «تبیین و تشریح تعهدات بلند مدت » با همکاری اداره کل وصول حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، گفت: در روزهای آتی نیز به تبیین و تشریح تعهدات کوتاه مدت پرداخته می شود.
در ادامه مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به وجود سر فصل های متنوع در موضوعات مختلف، همچنین تعدد، تراکم و پراکندگی قوانین و مقررات، بر ضرورت برگزاری این دوره های آموزشی تأکید کرد.
وی با بیان اینکه چهار دوره آموزشی دیگر هم تا پایان سال جاری ویژه بیمه شدگان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد گفت: در این دوره‌های آموزشی دو ساعته ، کانونهای صنفی کارگری با بهره مندی از بستر فضای مجازی از این کارگاه آموزشی بهره مند می شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین