تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
کد مطلب : 16986
با برگزاری آزمون استخدامی؛

سازمان بورس حقوقدانان متخصص را فراخواند

۰
plusresetminus
سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور تکمیل نیروی انسانی و جذب نیروی متخصص اقدام به برگزاری آزمون استخدامی در ۱۵ دی ماه می‌کند.
سازمان بورس حقوقدانان متخصص را فراخواند
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، به نقل از روابط عمومی شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس، داوطلبان در سه گروه سنی و تحصیلی شامل دارندگان مدرک کارشناسی (متولدین ۱۳۶۹ و پس از آن، دارندگان مدرک کارشناسی ارشد (متولدین ۱۳۶۷ و پس از آن) و دارندگان مدرک دکتری (متولدین ۱۳۶۴ و پس از آن) با داشتن شرایط عمومی عدم اشتغال به تحصیل در زمان ثبت نام، دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای آقایان، آشنایی به زبان انگلیسی بر اساس معیارهای سازمان، تسلط بر رایانه و مهارت های ICDL می توانند در این آزمون شرکت کنند.
بنابراین گزارش مفاد آزمون عمومی شامل ۵۰ پرسش درباره آشنایی با اصول بازار سرمایه، ریاضی مقدماتی، زبان انگلیسی و آشنایی با ICDL است و شرایط تخصصی تسلط به قوانین و مقررات بازار سرمایه، تسلط به قانون تجارت، قانون مجازات اسلامی، قانون مدنی، آیین دادرسی کیفری و مدنی، دارای فن تحلیل و استدلال حقوقی قوی، عدم اشتغال به وکالت، مشاوره حقوقی، سردفتری در نظر گرفته شده است. همچنین الزام تودیع پروانه در صورت داشتن پروانه وکالت، الزامی است و داشتن سابقه کار مرتبط مزیت محسوب می‌شود.
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آزمون استخدامی به نشانی testcenter.semedco.ir مراجعه و در سامانه آزمون‌ها، نام آزمون را در بخش "آزمون‌های قابل انتخاب"، قسمت "جستجوی نام آزمون" جستجو کنند.
سازمان بورس حقوقدانان متخصص را فراخواند
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین